Gå til innhold

Halo2 vs Halo3 sammenligning

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

så jo nesten likt ut, bare litt bedre teksturerer, skulle tro de hadde laget litt "mer" nextgen grafikk...

Lenke til kommentar

kjipt at de har komprimert bildene så mye, blir jo umulig å se hvor bra det egentlig er :(

Husker bare hvor mye mer overbevist jeg ble angående Forza 2 når klippet i 720p ble sluppet.

Blir spennende å se folks reaksjoner når den offentlige beta'en starter.

Lenke til kommentar

tja, ble smålig skuffet jeg. Når du ser på det siste bildet f.eks av bilen og sanda, får ikke jeg den store wow \ next-gen følelsen av grafikken. Litt mer effekter i sanda, men det er det jeg ser. Generell bedre grafikk, men har sett finere frem til i dag på andre spill.

Leste på en irc-chan at Halo 3 beta var Halo 2.0.1, etter de bildene der og en video jeg så sier jeg meg enig, men seff, bare en beta.

Og bildene er også av dårlig kvalitet, får bare vente og se =) Håper på det beste såklart!

Lenke til kommentar
ikke glem at halo fremdeles er i beta stadiet da, samt at som nevt tidligere at sp ser bedre ut enn mp!

8472858[/snapback]

Jeg kommer ikke til å kjøpe dette spillet pga. SP akkurat (synes SP i 1'ern og 2'ern var litt tørre...), men spilles skal det nok uansett. Gleder meg til å knuse broren min jeg :) Noe som sikkert ikke kommer til å skje. Han er Halo-geek-pwner-sniperpsycho-oneshotkiller-über-Halo2-MP-player..eller no i den duren.

Lenke til kommentar
Er Halo 3 til høyre eller venstre?

8472801[/snapback]

Jeg måtte faktisk se et par ganger før jeg fant ut av det selv, men det var fordi bildene var hemskt dårlige.

Skal nok se at grafikken blir tilfredstillende til slutt.

Lenke til kommentar
Seriøst, er det stygge helvete av et pixelrot Halo 3?

:no:

8473108[/snapback]

SÅ fælt er det da ikke... Jeg trodde det skulle se litt bedre ut jeg også, men som mange her sier, er det jo bare i beta-fasen, så mye/noe kan skje for release :)

8473217[/snapback]

Ja, nå var det dårlig oppløste bilder, og spillet er som sagt i betafasen, men uansett, jeg gleder meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...