_sindre_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hei! Har en P4 'A' prosessor på 2.0Ghz som jeg vil tyne maks. jeg har fått tilbud om å kjøpe ett Asus P4P800. Vil dette hk'et hindre meg på noen måte å nå maksklokk med denne cpu'en? kjøling jeg evt kommer til å bruke er thermalright XP 120, vil denne være brukbar? Lurer også på hva som er en grei pris å betale for dette kortet.. takker for svar. Endret 25. april 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg hadde det kortet, og det var veldig bra til å overklokke. Problemet er bare at du må ha minne som også er villig til å overklokke litt. Kjøleren er sikkert mer enn god nok Prisen på de kortene varierer veldig. Jeg hadde jo et sånt, og skulle selge det. Endte opp med å selge det for 1100 kr! Jeg fortalte kjøperen at det var et gammelt kort, men jeg hadde fått 10-12 personer som var interresert i det. Hadde håpt å få 600-700 for det, men det var visst stor etterspørsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå