Tobo-Potato Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg blir med, selv om jeg skal sitte nesten helt bakerst så tror jeg allikevel at det blir litt av en opplevelse. Første store konsert jeg skal på i hvertfall. 9099595[/snapback] Første konsert du skal på også velger du sitteplass? Endret 31. juli 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Man kan ikke velge lengre. Kjøper du billett nå blir det sitteplass. Ståplassene er utsolgt. Edit: de er visst ikke utsolgt likevel. Da ville han vel sitte sammen med pappa ellerno, da. Endret 31. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg testet akkurat på billettservice.no, og jeg fikk halvveis bestilt 6 ståplassbilletter, så det skal være billetter igjen Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Man kan ikke velge lengre. Kjøper du billett nå blir det sitteplass. Ståplassene er utsolgt. Edit: de er visst ikke utsolgt likevel. Da ville han vel sitte sammen med pappa ellerno, da. 9180121[/snapback] Haha... :!: Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Ståplasser er det igjen, men er mindre med sitteplasser, du får ikke 6 biletter ved siden av hverandre... Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal dit:D Dream Theater blir grymmere enn f^^ Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 I går drømte jeg at jeg satt hjemme i sofaen og så på TV, plutselig var det DT på TVen live fra spektrum. Da gikk det opp for meg at det var 29. september :O, fikk helt pannikk. DT kom først på scenen å spillte 2 sanger (The killing Hand å en til) Så kom Symphony X på scenen. Da løp jeg til Toget i håp om å komme inn Sykeste drømmen jeg har hjtt på lenge (og jævligste ) Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 I går drømte jeg at jeg satt hjemme i sofaen og så på TV, plutselig var det DT på TVen live fra spektrum. Da gikk det opp for meg at det var 29. september :O, fikk helt pannikk. DT kom først på scenen å spillte 2 sanger (The killing Hand å en til)Så kom Symphony X på scenen. Da løp jeg til Toget i håp om å komme inn Sykeste drømmen jeg har hjtt på lenge (og jævligste ) 9182585[/snapback] Hørtes fett ut, trodde jeg var DT fan, men når jeg hører om folk som drømmer om dem begynner jeg å tro at jeg ikke er så "stor" fan... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det finnes syke fans der ute. Folk som tatoverer bandlogoen og folk som kommer fra motsatt side av kloden for å komme på en konsert osv. Dette gjelder forøvrig veldig mange band. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 I går drømte jeg at jeg satt hjemme i sofaen og så på TV, plutselig var det DT på TVen live fra spektrum. Da gikk det opp for meg at det var 29. september :O, fikk helt pannikk. DT kom først på scenen å spillte 2 sanger (The killing Hand å en til)Så kom Symphony X på scenen. Da løp jeg til Toget i håp om å komme inn Sykeste drømmen jeg har hjtt på lenge (og jævligste ) 9182585[/snapback] Hørtes fett ut, trodde jeg var DT fan, men når jeg hører om folk som drømmer om dem begynner jeg å tro at jeg ikke er så "stor" fan... 9183564[/snapback] Var IKKE fett, trudde jeg skulle dævve Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har drømt om denne konserten minst tre ganger. Ene gangen var jeg backstage (dvs. PÅ scenen under konserten, bak instrumentene), og LaBrie tok meg i hånda og alt, så kom en feit vakt og kasta meg vekk. JÆVLA HOMSEVAKT! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fikk omsider surret meg til å kjøpe en billett i går jeg også, ståplass selvfølgelig. Jeg er ikke verdens største fan av DT, jeg synes det er helt ok musikk, men mange venner av meg skal ned dit, så da er det like greit og bli med. Regner med det blir en flott konsert. Dessuten er Symphony X også et meget godt band. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drøyer litt med å kjøpe billett til denne konserten, ser i alle fall ut som det ikke blir utsolgt for ståplasser med det første. Men man får vel ta turen når man ei har sett de tidlgiere. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drøyer litt med å kjøpe billett til denne konserten, ser i alle fall ut som det ikke blir utsolgt for ståplasser med det første. Men man får vel ta turen når man ei har sett de tidlgiere. 9191678[/snapback] Hadde ikke vært så sikker vis jeg var deg . Ble utsolgt i sommertider i fjor, og plutselig er det bortte Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drøyer litt med å kjøpe billett til denne konserten, ser i alle fall ut som det ikke blir utsolgt for ståplasser med det første. Men man får vel ta turen når man ei har sett de tidlgiere. 9191678[/snapback] Hadde ikke vært så sikker vis jeg var deg . Ble utsolgt i sommertider i fjor, og plutselig er det bortte 9193395[/snapback] Var DT her i fjor? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Drøyer litt med å kjøpe billett til denne konserten, ser i alle fall ut som det ikke blir utsolgt for ståplasser med det første. Men man får vel ta turen når man ei har sett de tidlgiere. 9191678[/snapback] Hadde ikke vært så sikker vis jeg var deg . Ble utsolgt i sommertider i fjor, og plutselig er det bortte 9193395[/snapback] Var DT her i fjor? 9193571[/snapback] Forige gang mener jeg 2005 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det noe særlig med sitteplasser igjen da? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Definitivt skal jeg! Så dem på download festival i år i england, og det var faen off the hook! Ihvertfall når dem drar på endless sacrifice, og pull me under til slutt. =))) Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ..og pull me under til slutt. =))) 9198898[/snapback] Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvor mange er det som skal møte opp tidlig, og hvor tidlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå