Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Jeg skal! Må bare holde meg inne med en jeg veit har en billett ekstra :!:

 

Ikke noen superfan, men har da hørt noen låter. Imponerende musikk. Og konsert er alltid gøy. Ikke hørt det nye albumet, burde kanskje det :)

9054054[/snapback]

 

Selvfølgelig burde du det dersom du skal på konserten‼

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om SymX bare har et avkortet sett siden de er oppvarmere, eller om det er en "double bill" der begge bandene spiller like lenge. DT har jo en "lei" tendens til å spille i 2,5-3 timer. For meg er bandene nesten likestilte. Hvis SymX har bare 30-45 minutter blir det ingen 23 minutters låter. De hadde hele Through the looking glass-serien på "Live at the edge of forever", men er over to timer lang konsert.

 

Jeg tror nok SX spiller bare et kort sett, ellers må konserten begynne tidlig på dagen så folk kommer seg hjem igjen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302

Jeg og en kompis skal på konserten :w00t:

Dream Theater er favoritt bandet mitt, men Symhony X ligger rett bak. Blir sikkert en knall kveld.

 

Gleder meg :D

Lenke til kommentar

"All shows are Dream Theater Headlining shows with special guests: Symphony X, and one more act TBA."

 

Lurer på hvem den tredje blir. Egentlig er det et jævla slit når det er 3 band på en dag. Det er mulig å overleve utendørs når man får frisk luft. Men å stå inne i 5 timer på et betonggulv er ikke særlig fett for beina eller kroppen generellt. Bare å håpe på at det ikke er Turboneger, for da kommer alle turbojugend-tullingene og står og roper HOMOMUSIKK til alt som ikke er "deathpunk".

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Dette er ikkje ein "Evening with Dream Theater"-konsert. Det var det når dei spelte her i 2005, og dei fleste andre turneane dei siste åra. Då speler dei utan oppvarmingsband, no er det kortare set og med oppvarmingsband.

 

Eg vonar Symphony X får spele ei stund, men at ikkje kastar bort tida med The Odyssey, fantastisk song, men den hadde vore mykje betre om den var 5-10 min kortare.

Lenke til kommentar

Pleier ikke være så mye press heller. Bare å finne en grei plass å stå før det starter, og holde seg der.

 

Dream Theater-fans er litt roligere enn f.eks. Slipknot-fans. Gjerne fordi de er endel eldre gjennomsnittlig. Men står du klistra opp til scenen blir du dytta og pressa på både bakfra og fra sidene, det anbefales ikke. Du jobber mere med å holde deg på beina og i live enn å høre på konserten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Pleier ikke være så mye press heller. Bare å finne en grei plass å stå før det starter, og holde seg der.

 

Dream Theater-fans er litt roligere enn f.eks. Slipknot-fans. Gjerne fordi de er endel eldre gjennomsnittlig. Men står du klistra opp til scenen blir du dytta og pressa på både bakfra og fra sidene, det anbefales ikke. Du jobber mere med å holde deg på beina og i live enn å høre på konserten.

9096271[/snapback]

 

Jaja, men det er jo noe av opplevelsen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...