Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er litt lei av at alle basher LaBrie. Men uansett, vokalen på den nye skiva er utrolig kul, Mike synger jo en hel del, og digger partier hvor de to synger mot hverandre, som i starten av The Dark Eternal Night. Og Prophets of War kommer til å eie i spektrum. "TIME FOR CHANGE!" 8872211[/snapback] Men hvis "alle" basher LaBrie er det vel en god grunn til det? Må understreke at jeg ikke synes han synger slik konstant. Han er verre live syns jeg enn på innspillingene når det kommer til gaulingen. På Live in Budokan for eksempel gaulet han veldig mye synes jeg. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Han hadde litt stemmeproblem for nokre år sidan, men han er back (in black, også..). LaBrie er ein fantastisk dyktig vokalist, det er ikkje alltid eg likar måten han syng på, men at han kan synge er det ingen tvil om. Eg er villeg til å vedde på at han når fleire oktavar høgare enn dei fleste, Jesus inkludert. At han syng litt i same bane som Bruce Dickinson førte til at han var aktuell som ny vokalist i Iron Maiden og Judas Priest. Endret 18. juni 2007 av noodles Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er en ting jeg lurer på. LaBrie har en tendens til å stikke ut tungen på noen toner. Er det en spesiell grunn til at han gjør det? Har det noe med teknikken å si, eller er det bare noe han gjør av enellerannen ukjent grunn? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det er en teknikk, har sangtimer på skolen og der har vi lært det, husker ikke helt hvorfor men Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg kommer hvertfall, kjenner mange her på forumet som kommer Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg kommer hvertfall, kjenner mange her på forumet som kommer 8899329[/snapback] Inkludert meg! Har billetter hjemme som jeg ser på hver morgen og gleder meg sånn til konserten. Dream Theater er yndlingsbandet mitt så jeg ville gitt opp til to store for billetter liksom, heldigvis fikk jeg dem for fire middelmådige. Ser dere i spektrum! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du har å passe på billetten min Tobo Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du har å passe på billetten min Tobo 8914183[/snapback] Solgte den for 500 på nettet, sry Adey... Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tobo prater så sinnsykt mye om Dream Theater og artistene i bandet, Særlig han bassisten... Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tobo prater så sinnsykt mye om Dream Theater og artistene i bandet, Særlig han bassisten... 8919694[/snapback] Det er det grunn til også, Dream Theater er favorittbandet mitt, og John Myung er også min favorittbassist, så du kan bestemme selv om det er rart eller ikke. Bedre enn å snakke om valgfagbandet ditt hele tida i hvertfall. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg skal kanskje dit! jeg er ikke saa DT fan men lurer paa hva sangene de skal spille heter, saa jeg kan rope og skrike litt?¿? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 De kommer helt klart til å spille mest fra den nye skiva, Systematic Chaos. Så løp og kjøp! Ellers drar de sikkert frem noe eldre saker, men de skifter setlista i hver by, så ingen som vet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg syns det er bare tull å disse stemmen til Labrie, han har en av de varmeste og feteste stemmene noensinne. Det var stemmen hans som dro meg inn i bandets univers fra starten av. Jeg vet han hadde en "ulykke" og ødela stemmen til en viss grad, men han har bygget seg opp igjen og har sunget ganske så plettfritt de siste årene. Systematic Chaos er for meg den beste DT-skiva siden Scene from a Memory, har hørt den minst 50 ganger til nå. Alle sangene holder mål. Har selvsagt billett på ståplass til konserten. Sett dem 2 ganger før, hadde ingenting å klage på hverken stemmer eller fremføring da heller. Prophets of War er en av de morsomste låtene de har laget, og veldig annerledes med sine diskotakter og Queen-harmonier, men også knallharde riff og godsynging fra Labrie. Endret 1. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 All ære til James LaBrie! Å bytte ut han ville være som å bytte ut Angus fra AC/DC... Håper folk forstår såpass. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal Håper de spiller noen klassikere og, selvom jeg synes Systematic Chaos er kjempebra Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Blir nok en hel del klasikkere, DT konsert pleier vel å vare i ca. tre timer, og Systematic Chaos varer jo i tre kvarter eller noe sånt. Også tror jeg de dropper ihvertfall Repentance. Gjett hvorfor... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 De har vel bakgrunnsvokalene på bånd, ellers får de jo aldri spilt den live? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jaja... Men tror ikke det blir så fett med bakgrunnsvokalene på bånd, det er jo nesten halve sangen... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Tror de vil spille Repentance hvis de skal spille noe fra SC (er ikke stress å ha bakgrunns stemmene på bånd, blir kanskje bra også) Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg skal! Må bare holde meg inne med en jeg veit har en billett ekstra :!: Ikke noen superfan, men har da hørt noen låter. Imponerende musikk. Og konsert er alltid gøy. Ikke hørt det nye albumet, burde kanskje det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå