Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer virkelig på hvordan folk som skal på Dream Theater konsert kan si at Symphony X suger. Det blir jo litt paradoxialt å hate Symphony X når man elsker DT :dontgetit: De spiller jo nesten akkurat samme musikk, bare med en vokalist som er mye, mye, mye bedre!

 

Btw, er det 18. årsgrense på denne konserten?

Lenke til kommentar

Portnoy går gjennom set lister frå tidlegare konsertar i byen og tidlegare på turneen og ser kva dei har spelt og freistar å finne noko nytt. Elles vert det vel ein del frå den nye plata frå begge band. Nokon som veit ca kor lenge dei skal spele? Dei tidlegare konsertane med DT i Noreg har jo vore rein DT-konsert utan oppvarmingsband eller noko og då har dei haldt på i tre timar, men det vert vel ikkje fulle set frå både DT og SX.

Lenke til kommentar

Jeg skulle bestille billetter nå, men så merket jeg noe rart.

Jeg har fått billetter på 208-209-210-211 :dontgetit:

 

Må vi sitte bortover hele spektrum spredt fra hverandre? :ermm:

 

 

 

edit: Skjønte heller ikke hvorfor de sitteplassene som er lengst bak koster 425 kr og de som er lengre fram koster 375.

Det er jo helt ulogisk hele driten :hmm:

Endret av SirChris
Lenke til kommentar

Jeg ville vel tro at billettene kommer på rader.. På samme måte som på kino. Det kan jo hende jeg tar feil, men jeg ville tippe at billettene kommer ved siden av hverandre.. Synes du ikke det virker logisk?

Ja.. Se på bildet ditt! Det er kolonnen for "plass(er)" du skal kikke på, det andre er hvilke seksjoner setene dine er under.. :)

 

Hvorfor sitteplassene lengst bak kloster mer vet jeg ikke.. Nå er de lenger opp, og man ser muligens (ergo, jeg vet ikke :p) bedre der ifra.

 

Håper dette hjalp en smule^^

Endret av Strat90
Lenke til kommentar

Drit i sitteplasser da:p, Du må jo ha ståplasser! :dribble:

 

også at det står 208,209,210.... betyr Blokk 208,209.210... synes det var rart.

 

Er vel ikke noen annet forklaring på det en at det ikke er plasser igjen til 4 stykker ved siden av hverandre... (som på kino)

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...