DanielTL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Huff, håper jeg slipper den sinnsvake køen jeg møtte når jeg skulle kjøpe billetter til Metallica. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 faen! Billettservice vill ikke funke for meg, og lærern er ikke glad i at jeg sitter i telefonen og venter i kø.. Faen..! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Det går nok bra å bestille i ettermiddag, er ikke de aller mest populære, strengt tatt. I 2005 bestilte jeg i juli (til en kompis i bursdagsgave) og han ble stående rett foran scenen. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er bestemt på å drepe personen som kom på ideen om ventemusikk. faen hvor kjip jævla musikk! fikk kjøpt meg biletter. frammerst på tribunen(108) Gidder ikke ståplasser denne gang Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Da var billettene bestilt! Ståplass FTW Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Da henger det to nye fine billetter på kjøleskapet sammen med en rush billett . Ståplasser Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mine to billetter er i boks, Ståplass FTW 8554965[/snapback] Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg skal. Jeg hadde heller likt Circus Maximus som oppvarmingsband, liker de sååå mye mere enn SX Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 billeter kjøpt: 09.05 7.mai:D:D:D:D det blir så DIGG! Lenke til kommentar
Lerxst Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) billeter kjøpt: 09.05 7.mai:D:D:D:D det blir så DIGG! 8564266[/snapback] jeg skal vaske håret den dagen, så det blir ikke no´DT-gig på meg Endret 8. mai 2007 av Lerxst Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg kommer! Blir digg konsert år i år, med to av mine top 5 band som jeg skal på konsert på Metallica 10 Juli og Dream Theater 29 Sept Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Litt av en musikksmak badbeer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Da var billettene mine i boks. (1 time etter de ble lagt ut til salgs) Endret 10. mai 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jadda, jadda! Eg kjem nok, eg ja. Bestiller billett i kveld - er på kaserna og kodebrikka til nettbanken min ligg heime ATM Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Da var billettene mine i boks. (1 time etter de ble lagt ut til salgs) 8585813[/snapback] Treiging ! Jeg hadde dem etter 3 minutter Jadda, jadda! Eg kjem nok, eg ja. Bestiller billett i kveld - er på kaserna og kodebrikka til nettbanken min ligg heime ATM 8586991[/snapback] Kan du ikke låne ei annen kodebrikke? Hvis du har sånn du må stappe kortet inn i, vel og merke. Har du ei brikke man bare trykker på kan du jo få lillesøster/pappa/whatever til å gi deg en kode over tlf. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg hadde heller likt Circus Maximus som oppvarmingsband, liker de sååå mye mere enn SX De er et drittband når det kommer til live-spilling. Så dem på MotStøy. Greit.. de var teknisk flinke på å spille.., men fy faen i helvete så platt, og drittkjedelig. Vokalisten(nei vent, hele gjenge) hadde drittdårlig scenepersonlighet og såg ut som idioter. Basstromene var skrudd så høyt at det gjorde at man ikke hørte noe annet(kanskje den irriterende synthen av og til overdøvet den.) For en dårlig opplevelse. Et norsk band i samme kategori som virkelig klarer seg live er derimot Pagan's Mind. De rocka såkkene til MotStøy, og det selv etter publikum hadde sett Susperia's fantastiske opptreden. (for en sykt bra konsertkveld det var...) Til alle som skal stå på DT-konserten: Hvor du står har mye å si for lyden. I for-fjor var lyden RÆV helt fremme, men lengre brak var den meget bra. Endret 11. mai 2007 av TLZ Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Metallica 10 Juli og Dream Theater 29 Sept 8566010[/snapback] +1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Til alle som skal stå på DT-konserten: Hvor du står har mye å si for lyden. I for-fjor var lyden RÆV helt fremme, men lengre brak var den meget bra. 8587538[/snapback] Husker jeg stod fremme, og synes lyden var elendig. Ble etter hvert såpass sliten at jeg gikk for å kjøpe meg litt drikke, og ble overrasket over hvor bra lyden var lengre bak. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er nesten alltid slik på konserter, helt framme er anuslyd pga man nesten er bak høytalerene på noen konserter. Lenke til kommentar
heismann Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg sitter her med billetten, og gleder meg masse! Symphony X som oppvarmingsband er jo herlig! Blir spennende å se hvem som blir det andre bandet også.. Hører på det kommende albumet, Systematic Chaos nå, og dette lover bra for konserten! Og som medlem av DTNorway, kommer jeg inn på vorspiel i Spektrum tidligere på dagen, akkurat som på forrige konsert.. Det her blir rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå