Bytex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Syns setlista var knall, er ikke artig å høre "best of"-settet deres hver gang de er i Oslo. Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg synes de kunne spart seg for I Walk Beside You, men når resten av settet inneholdt det det gjorde, så var det virkelig ikke noe å sutre over. Artig å høre Surrounded, jeg brukte en evighet på å finne ut at det var den da de begynte. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Var en ekstremt bra konsert Litt kjipt at han jeg var med besvimte rett før yndlingssangen min, I Walk Beside You, men pokker til en konsert! Constant Motion eide hardt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Litt kjipt at han jeg var med besvimte rett før yndlingssangen min 9629560[/snapback] Hva feilte det han? For dum til å drikke nok vann før konserten? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Enten var det utmattelse eller epileptisk (?) anfall. Ikke noe moro ihvertfall. Ikke for å være egoistisk, men det var jævlig kjipt å gi opp plassen sin ganske nærme scenen for å gå heeelt bak mot lydmannen der han kunne puste fritt og kaste opp... Endret 3. oktober 2007 av hakhag Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Litt kjipt at han jeg var med besvimte rett før yndlingssangen min 9629560[/snapback] Hva feilte det han? For dum til å drikke nok vann før konserten? 9629595[/snapback] Pent gjort å gå til angrep, altså. Jeg har selv besvimt en gang, og jeg drikker alltid rikelig med vann før en konsert. Er du selv klar over hvor jævla intenst det kan bli? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Enten var det utmattelse eller epileptisk (?) anfall. Ikke noe moro ihvertfall. Ikke for å være egoistisk, men det var jævlig kjipt å gi opp plassen sin ganske nærme scenen for å gå heeelt bak mot lydmannen der han kunne puste fritt og kaste opp... 9629631[/snapback] For en idiot... Hvilken sang er yndlingen din da? EDIT: Fant det ut av å lese litt... Dumme meg... Endret 3. oktober 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har selv besvimt en gang, og jeg drikker alltid rikelig med vann før en konsert. Er du selv klar over hvor jævla intenst det kan bli? 9629839[/snapback] Jeg er klar over det ja. Har selv måttet gå bakover for å få pusterom en gang, faktisk. Det gjorde jeg selv om jeg egentlig kunne holdt ut der fremme, siden det begynte å bli ubehagelig. Men det skal en del til å bare besvime uten å få tid til å gå noe sted i det hele tatt for å få litt leverom. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel alle er jo ikke like, og det må væreveldig trist å besvime under konsert. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Derfor unngår man å stå HELT fremme ved scenen, da. Jeg stiller meg bevisst 5-6 rader bak, så jeg slipper å stå i den værste pressmølja der jeg må slåss for å puste og holde meg på beina istedet for å nyte konserten. Og skal man på død og liv bryte i seg 7 halvlitere før konserten har man seg selv å takke. Man ser scenen bedre også, og får bedre lyd siden du ikke hører lyden fra scenemonitorene, og får lyden fra de store PA-høyttalerne som henge i taket på scenen også. Har vært på flere konserter der fulle folk har spydd midt på gulvet, eller før de gikk inn i det hele tatt. Losers. Endret 4. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fin fin fin fin konsert! Måtte bare si det! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja jeg holder meg bevisst lengre bak på sånne typer konserter der headbanging ikke er det "essensielle". Personlig sto jeg ved miksebordet og hadde oversikt over hele scenen samt veldig god lyd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Stod om lag midt mellom miksebordet og scena, ein liten meter mot venstre kanskje. Perfekt lyd, perfekt overblikk (hadde en liten fyr foran meg, og er ganske høg sjølv ) - perfekt opplevelse. Lenke til kommentar
Plastjakke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 halla alle DT-fans fra konserten. den var rett og slett rå! alle mine følelser har mer eller mindre blitt oppsumert av andre her allerede , men det var en ting jeg lurte på som dere andre kanskje kunne hjelpe med: jeg mener å innbille meg at DT inni en av de andre sangene på setlista lurte inn riffet fra "Paradigm Shift" fra første Liquid Tension Experiment-plata... dette riffet som petrucci også spiller i sin 8 min lange gitarsolo på "once in a livetime". kunne noen tenke seg å bekrefte eller avkrefte denne ideen som har satt seg i huet mitt? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvorfor kommer det ingen anmeldelser? 9620605[/snapback] Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei si det. har ikke funne noen anmeldelser. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hvordan skal vi vite det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Kanskje han tror vi er sånne orakler som har fingrene våre i hele norges musikk og avisbransje. Vet hvertfall et par popberter jeg kunne hatt fingrene i. Endret 8. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg er ikke noe stor DT fan, men de har menge gode sanger, og er flink til sitt. Nå som det er sagt må jeg si at konderten både sugde og eide. LaBrie er en god vokalist, og han presterte ganske bra under konserten, når han faktisk sang. Mannen var jo bare på scenen ca 1/5av tiden! Rudess er god på keyboard, og han hadde noen sinnssyke soloer og effekter, men det ble litt mye. fingerboard er kult... en stund. det samme gjelder alt annet han gjorde. Samme gjelder for Petrucci. Han er en sinnssyk gitarist, soloene hans er like syke. de første ti minuttene. Det er greit med soloer, men man får da for faen velge; Mange soloer, eller lange soloer, Ikke mange lange! Vi forstår at du kan spille! Portnoy var mye av grunnen til at jeg dropå denne konserten, så jeg ble skuffa. Hanver ivrig og gjorde en utrolig god jobb, men han gjorde ikke mer. I dette bandet forventer jeg at hver musiker skal fo briljere litt. Bassisten fikk også noe lite oppmerksomhet. Konklusjon: Mer Vokal, Tromme, og Bassprestasjoner. mindre gitar, og kanskje litt mindre keyboard. Jeg vil ha mersanger og mindre soloer. Jeg som ikke kan så mange sanger, hade problemer med å skille sangene. Av og til virket det som om det bare var litt melodi og noen strofer tekst mellom soloene. Etter min mening skal soloene komme inni sangen. ikke omvendt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Utrolig herlig konsert synes jeg, Har ikke vært på no store konserter før, men det skal myyye til for å overgå denne. Det som plagde meg litt var paret som satt rett ved oss, de var helt ville og sang helt falskt osv. Det som var litt morsomt var at jeg så igjen hun som plagde meg sånn på idol nå nettopp. Men da var jo hun litt flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå