noodles Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Eit par år? Dei har spelt i Spektrum tre gonger dei siste fire åra. Men dersom dei har tenkt å oppretthalde standarden frå laurdag vonar eg dei heller heldt seg borte. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Eit par år? Dei har spelt i Spektrum tre gonger dei siste fire åra. Men dersom dei har tenkt å oppretthalde standarden frå laurdag vonar eg dei heller heldt seg borte. 9612952[/snapback] Hehe, du har et poeng der Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ser mange klager veldig på lyden på Symphony X, mener den ikke var så ille. Det var bare det at vokalen ble så svak i forhold til lydbildet generelt, men fett var det allikevel! "Can you do it better then Sweden, Germany, France"?! Skrek til jeg ble hes. Utrolig deilig og gå å drikke litt vann og høre på DT etterpå.. selvom jeg ikke hadde kjangs til å komme foran scenen igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Nei, jeg kunne SX-låtene så godt at jeg hørte det jeg trengte uansett. Var stort å få Sea of Lies og Of sins and Shadows på slutten. Eneste jeg ville ha var OSAS og Church of the Machine..sistnevnte var det vel ikke tid til. DT var jeg storfornøyd med, ingen vits å syte over at de ikke spilte Metropolis eller Pull me Under, de har jeg hørt hver gang DT har vært i Spektrum uansett. Bra balanse mellom rolige og kjappe låter syns jeg. Og UTROLIG fett å se hvor bra James sang Surrounded. Og NADS-videoen var jo bare totalt konge. Likte Rudess som Keyboard Wizard. (Nads er også slang for baller forresten) Endret 1. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Bra at de implementerte at Portnoy spytta fienden i øyet i NADS-videoen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig. Er bare kjerringer som går bakover i pausen for å drikke og mister plassen sin langt frem. Endret 1. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig. Er bare kjerringer som går bakover i pausen for å drikke og mister plassen sin langt frem. 9613602[/snapback] Godt sagt! Jeg tror det var egentlig var The String Quartet som de spilte. Er du sikker på at det var Apocalyptica? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ganske sikker på at det ikke var Apocalyptica.. har alle skivene av Apo, men de kunne jeg ikke kjenne igjen.. Er heller forresten ikke ei "kjerring" ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Om det var Apo eller String Quartet vet jeg ikke. Jeg tippa Apo med en gang siden de er kjent for covers av metallåter. Regna med det var noe de spilte inn bare for turneen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig. Merka det ganske tidlig - og det var hinsides rått når felegreiene tok slutt og trafikklyset blei grønt - rett før lyset forsvant. Åååhh, deilig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig. 9613602[/snapback] Det var nok The String Quartet Tribute Om jeg ikke tar feil er det det samme orkestert som spilte under Score? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig. 9613602[/snapback] Det var nok The String Quartet Tribute Om jeg ikke tar feil er det det samme orkestert som spilte under Score? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9614133[/snapback] Tviler på det egentlig, sier seg jo selv at The String Quartet bare er fire, mens The Octavarium Orchestra (De som spilte på Score) er mange fler. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Haha, der har man et poeng jeg ikke har tenkt på My stupid mistake. Lenke til kommentar
Simoz Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det noen som la merke til at beasty boys sangen når konserten var over var en DT versjon? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Haha, der har man et poeng jeg ikke har tenkt på My stupid mistake. 9616622[/snapback] Går nok bra loathsome, du er nok et godt stykke fan av DT... Endret 2. oktober 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne NADS-videon? Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne NADS-videon? 9617592[/snapback] Nei, ikkje egentlig, jeg har sjekka YouTube mange ganger etter konserten, men har ikkje funnet den der. Kan jo hende de har brukt den på alle de andre konsertene i år, og da har de klart å holde den skjult lenge... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Man får se en del av animasjonen her: Jeg elsker den animasjonen Her er forresten Octavarium-animasjonen, for de som vil se den. Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De animasjonsfilmene er geniale Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Enig der! Lurer på hvem som har laget dem, noen som vet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå