Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser mange klager veldig på lyden på Symphony X, mener den ikke var så ille. Det var bare det at vokalen ble så svak i forhold til lydbildet generelt, men fett var det allikevel!

 

"Can you do it better then Sweden, Germany, France"?! Skrek til jeg ble hes.

 

Utrolig deilig og gå å drikke litt vann og høre på DT etterpå.. selvom jeg ikke hadde kjangs til å komme foran scenen igjen.

Lenke til kommentar

Nei, jeg kunne SX-låtene så godt at jeg hørte det jeg trengte uansett. Var stort å få Sea of Lies og Of sins and Shadows på slutten. Eneste jeg ville ha var OSAS og Church of the Machine..sistnevnte var det vel ikke tid til.

 

DT var jeg storfornøyd med, ingen vits å syte over at de ikke spilte Metropolis eller Pull me Under, de har jeg hørt hver gang DT har vært i Spektrum uansett. Bra balanse mellom rolige og kjappe låter syns jeg.

Og UTROLIG fett å se hvor bra James sang Surrounded.

 

Og NADS-videoen var jo bare totalt konge. Likte Rudess som Keyboard Wizard.

 

(Nads er også slang for baller forresten)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig.

 

Er bare kjerringer som går bakover i pausen for å drikke og mister plassen sin langt frem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig.

 

Er bare kjerringer som går bakover i pausen for å drikke og mister plassen sin langt frem.

9613602[/snapback]

Godt sagt!

 

Jeg tror det var egentlig var The String Quartet som de spilte. Er du sikker på at det var Apocalyptica?

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig.

9613602[/snapback]

 

Det var nok The String Quartet Tribute :) Om jeg ikke tar feil er det det samme orkestert som spilte under Score?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
stringnm4.jpg
Lenke til kommentar
Hvor lang tid tok det før dere oppdaget at felelåtene de spilte før konserten var Apocalyptica-covers av DT forresten? Det var jævlig stilig.

9613602[/snapback]

 

Det var nok The String Quartet Tribute :) Om jeg ikke tar feil er det det samme orkestert som spilte under Score?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
stringnm4.jpg

9614133[/snapback]

Tviler på det egentlig, sier seg jo selv at The String Quartet bare er fire, mens The Octavarium Orchestra (De som spilte på Score) er mange fler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...