Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah! rått! Den som kan skaffe meg animasjonen fra The Dark eternal Night skal få en skjokolade og tusen gode ord!

Synd at ikke de hadde med:

The Spirit Carries On

Forsaken

Prophets of War

*snufse"

Spirit var den første låta jeg gørte med DT og der innså jeg plutselig hva slags musikk jeg likte. Søstra mi som var med elsker også den sangen, hu var ltt snurt fordi den ikke var med :p

Lenke til kommentar

Da er jeg vel hjemme igjen etter en helt SINNSYK konsert!

Jeg har ikke hørt veldig mye DT før, men likevell var det helt rått. De spiller så klokkerent live at det er ikke til å tro. Helt ville soloer og LaBrie hadde også definitivt dagen.

 

Symphony X gjorde også en meget god figur, selv om det ble litt lydgrums. Russell Allen har jo en helt fantastisk stemme, mens DT spilte kom han bak til lydmikserne og så en god del av konserten, der sto også jeg og ga han tommelen opp for en god konsert.

Lenke til kommentar
Da er jeg vel hjemme igjen etter en helt SINNSYK konsert!

Jeg har ikke hørt veldig mye DT før, men likevell var det helt rått. De spiller så klokkerent live at det er ikke til å tro. Helt ville soloer og LaBrie hadde også definitivt dagen.

 

Symphony X gjorde også en meget god figur, selv om det ble litt lydgrums. Russell Allen har jo en helt fantastisk stemme, mens DT spilte kom han bak til lydmikserne og så en god del av konserten, der sto også jeg og ga han tommelen opp for en god konsert.

9607579[/snapback]

 

syntes ikke LaBrie var på topp , han synger ofte grumsete å det skjærer seg litt for ofte , men når han synger feilfritt er det en av det beste . rå bra konsert var det uansett .

 

DT er uansett best intrumentellt

Lenke til kommentar

Eg var på konserten for både Dream Theater og Symphony X, men eg veit ikkje om eg hadde reist om det berre var DT - noko eg veit sikkert etter konserten. Medan Symphony X gjer ut betre og betre plater, går DT i motsett retning..

 

Og eg vart skuffa over Dream Theater; eg liker ikkje den nye plata noko særleg, dei spelte for mange rolege songar og Rudess-soloen og eine Petrucci-soloen var for lange. Det var sjølvsagt også oppturar, Lines in the Sand og Take the Time var fantastisk. Symphony X var konge, fantastisk på alle måtar gjennom heile konserten. Eg stod rett foran Michael Romeo og han gjorde ein flott jobb.

 

Oculus ex inferni

Set the world on fire

The serpent's kiss

Paradise lost

Sea of lies

Of sins and shadows

Det var vel meir slik:

Oculus ex Inferni

Set the World on Fire

Domination

The Serpent's Kiss

Paradise Lost

Inferno (Unleash the Fire)

Sea of Lies

Of Sins and Shadows

Lenke til kommentar

Denne konserten var en av de største opplevelsene i mitt liv :D

 

Symphony X gikk over all forventning, Russel Allen var jo helt gal!(på en god måte :p ) Micael Romeo er helt klart en virtuos i sitt instrument, helt sinnsyke soloer :dribble:

 

Dream Theater var helt fantastisk :w00t::dribble: Petrucci spilte som en gud(bombe :tease: ) Dritkult at Rudess kom fram på scenen og spilte litt :D En drømmeaften :D

 

10/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...