Gyr0 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Oculus ex inferni Set the world on fire The serpent's kiss Paradise lost Sea of lies Of sins and shadows Jeg tror det var alle. Det gikk jammen meg unna. Endret 30. september 2007 av zyfah Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg elska konserten! Vil ha mer.. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg skulle til å filme dem, så var det en fyr som slo telefonen ut av hendene mine så telefonen fløy ut mot publikum. Gad jeg ble redd.. Min helt nye Nokia N73 Klarte å få den tilbake.. hehe. Fikk jo filmet fallet Skal uploade en video Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jah! rått! Den som kan skaffe meg animasjonen fra The Dark eternal Night skal få en skjokolade og tusen gode ord! Synd at ikke de hadde med: The Spirit Carries On Forsaken Prophets of War *snufse" Spirit var den første låta jeg gørte med DT og der innså jeg plutselig hva slags musikk jeg likte. Søstra mi som var med elsker også den sangen, hu var ltt snurt fordi den ikke var med Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 De spilte jo The Spirit Carries On forrige gang Prophets of War hadde eid, ja! Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hey, her er den en video av når en DT-fan klarte å slå mobilen min fra hånda mi.. Her! Jeg ble så redd.. klarte jo å få den tilbake Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Virkelig bra konsert, overgår lett den i 2005. Bare synd at Symphony X hadde så dårlig lyd. hadde nemlig gledet meg til dem. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Da er jeg vel hjemme igjen etter en helt SINNSYK konsert! Jeg har ikke hørt veldig mye DT før, men likevell var det helt rått. De spiller så klokkerent live at det er ikke til å tro. Helt ville soloer og LaBrie hadde også definitivt dagen. Symphony X gjorde også en meget god figur, selv om det ble litt lydgrums. Russell Allen har jo en helt fantastisk stemme, mens DT spilte kom han bak til lydmikserne og så en god del av konserten, der sto også jeg og ga han tommelen opp for en god konsert. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som har sett noen anmeldelser enda? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Noen som har sett noen anmeldelser enda? 9607712[/snapback] ikke en , merkelig egentlig Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Da er jeg vel hjemme igjen etter en helt SINNSYK konsert!Jeg har ikke hørt veldig mye DT før, men likevell var det helt rått. De spiller så klokkerent live at det er ikke til å tro. Helt ville soloer og LaBrie hadde også definitivt dagen. Symphony X gjorde også en meget god figur, selv om det ble litt lydgrums. Russell Allen har jo en helt fantastisk stemme, mens DT spilte kom han bak til lydmikserne og så en god del av konserten, der sto også jeg og ga han tommelen opp for en god konsert. 9607579[/snapback] syntes ikke LaBrie var på topp , han synger ofte grumsete å det skjærer seg litt for ofte , men når han synger feilfritt er det en av det beste . rå bra konsert var det uansett . DT er uansett best intrumentellt Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Her har vi et sinnsykt høydepunkt fra konserten: AAAAAH! I want more! Endret 30. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Ben-ja-min Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Denne konserten eide Gleder meg til neste gang Lenke til kommentar
noodles Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Eg var på konserten for både Dream Theater og Symphony X, men eg veit ikkje om eg hadde reist om det berre var DT - noko eg veit sikkert etter konserten. Medan Symphony X gjer ut betre og betre plater, går DT i motsett retning.. Og eg vart skuffa over Dream Theater; eg liker ikkje den nye plata noko særleg, dei spelte for mange rolege songar og Rudess-soloen og eine Petrucci-soloen var for lange. Det var sjølvsagt også oppturar, Lines in the Sand og Take the Time var fantastisk. Symphony X var konge, fantastisk på alle måtar gjennom heile konserten. Eg stod rett foran Michael Romeo og han gjorde ein flott jobb. Oculus ex inferniSet the world on fire The serpent's kiss Paradise lost Sea of lies Of sins and shadows Det var vel meir slik: Oculus ex Inferni Set the World on Fire Domination The Serpent's Kiss Paradise Lost Inferno (Unleash the Fire) Sea of Lies Of Sins and Shadows Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, det blir mer riktig. Men det gikk så utrolig fort. De var jo ferdig før jeg visste ordet av det Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Denne konserten var en av de største opplevelsene i mitt liv Symphony X gikk over all forventning, Russel Allen var jo helt gal!(på en god måte ) Micael Romeo er helt klart en virtuos i sitt instrument, helt sinnsyke soloer Dream Theater var helt fantastisk Petrucci spilte som en gud(bombe ) Dritkult at Rudess kom fram på scenen og spilte litt En drømmeaften 10/10 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 etter min mening 9/10 , LaBrie var skuffende til tider Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ja, det blir mer riktig. Men det gikk så utrolig fort. De var jo ferdig før jeg visste ordet av det 9609550[/snapback] Hele konserten var over altfor fort Håper virkelig de kommer tilbake om ikke så altfor lenge! Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det tar nok et par år, dessverre... Men da skal jeg være der, uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå