NiceViolence Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Gleder meg som et helvete forresten! 9547585[/snapback] TRO meg, du er ikke den eneste Dette blir så bra Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fikk ikke til å bestille av en eller annen grunn. This function is disabled at this moment, Går det bare bestille mellom et spesielt tidspunkt eller noe? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei, det skal ikke være noen spesielle tidspunkt man skal bestille på.. Prøv igjen senere, eller ring billettservice til mandag (om de er stengt på søndag). Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei, det skal ikke være noen spesielle tidspunkt man skal bestille på.. Prøv igjen senere, eller ring billettservice til mandag (om de er stengt på søndag). 9550361[/snapback] Funket nå, takk Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er det ikke lenge igjen, tror det blir veldig gøy. Lenke til kommentar
lin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Seff skal jeg på Dream Theater ! Blir rått å se Symphony X også. Gleder meg ! Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilke ønsker er det folket har, mtp sanger? Jeg håper DT spiller mye fra Images And Words, Dritbra plate! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 håper på mye fra Train of Thought og Scenes From a Memory i alle fall. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Håper på mye fra awake jeg , hadde likt og hørt Scarred Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 De har spilt hele Awake på noen konserter, så det ønsket blir nok oppfylt, Glutar Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 De har spilt hele Awake på noen konserter, så det ønsket blir nok oppfylt, Glutar 9570017[/snapback] Vis det skjer, da .... da.... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har ikke kjøpt billetter enda og er jævla usikker på om jeg skal dra. Det er masse ledige plasser. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er også sykt keen på sanger fra Awake! Har sett at de spiller kombinasjonen "The Mirror" og "Lie" rett etter hverandre på noen konserter. Hadde vært tøft fordi "Lie" er en av yndlingssangene mine og fordi de to er som skapt for hverandre. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvis de spiller Innocence Faded, The Spirit Carries, Afterlife OG I Walk Beside You kan jeg dø med et smil om munnen. Utover det håper jeg Symphony X spiller Eve of Seduction. Endret 25. september 2007 av hakhag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Det dukker stadig opp enkeltbilletter til salgs her og der. Følg med på heavymetal.no og scream-forumet f.eks. Kjøpte nettopp en ståplass-billett fra hm.no-forumet for 400kr. Tviler på SX spiller noen av de lengste episke låtene når de har bare 45 minutter på seg.. Endret 25. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
heismann Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis de spiller Innocence Faded, The Spirit Carries, Afterlife OG I Walk Beside You kan jeg dø med et smil om munnen. 9572841[/snapback] Tviler på at de spiller The Spirit Carries, for den spilte de vel begge de forrige gangene i Spektrum? I Walk Beside You spilte de vel også forrige gang, eller tar jeg feil? Men Innocence Faded er det vel forholdsvis stor sjanse for, i og med at de har spilt en god del Awake den turneen her.. Satser på mye godt og gammelt, jeg.. En del Images & Words og Awake hadde vært strøkent.. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvis de spiller Innocence Faded, The Spirit Carries, Afterlife OG I Walk Beside You kan jeg dø med et smil om munnen. 9572841[/snapback] Tviler på at de spiller The Spirit Carries, for den spilte de vel begge de forrige gangene i Spektrum? I Walk Beside You spilte de vel også forrige gang, eller tar jeg feil? Men Innocence Faded er det vel forholdsvis stor sjanse for, i og med at de har spilt en god del Awake den turneen her.. Satser på mye godt og gammelt, jeg.. En del Images & Words og Awake hadde vært strøkent.. 9575478[/snapback] Joa, kan forsovidt stemme det, men når jeg har sett på setlistene et par sider tilbake virker det som de har spilt The Spirit Carries on 80% av gangene. Det samme med I Walk Beside You. Så jeg kan bare håpe Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) DE MÅ! Spille Dance of Eternity. Håper veldig på The Ministry of Lost Souls eller Prophets of War også... Bare se for deg hvordan Prophets of War kommer til å EIE PUBLIKUM!! Endret 26. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvor skal dere bo da, hotell eller noen dere kjenner? Skal selv bo på en plass som heter Cochs pensjonat, ligger rett bak slottet Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Perminalen Hotel her! og FY FAEN SÅ JEG GLEDER MEG. Hver eneste dag blir jeg mer og mer gal i hodet, eneste jeg tenker på! Symphony X og Dream Theater er bare .. AAH! AHHA dette er så perfekt. Btw, noen som har erfaringer med togbilletter? Skal kjøpe i morgen (1100,- tur/retur elns., studentpris) - i dag var det mange igjen, det kan vel ikke gå tomt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I så fall SKAL JEG SLAKTE NOE Endret 26. september 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå