Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det dukker stadig opp enkeltbilletter til salgs her og der. Følg med på heavymetal.no og scream-forumet f.eks. Kjøpte nettopp en ståplass-billett fra hm.no-forumet for 400kr. Tviler på SX spiller noen av de lengste episke låtene når de har bare 45 minutter på seg..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvis de spiller Innocence Faded, The Spirit Carries, Afterlife OG I Walk Beside You kan jeg dø med et smil om munnen.

9572841[/snapback]

 

Tviler på at de spiller The Spirit Carries, for den spilte de vel begge de forrige gangene i Spektrum? I Walk Beside You spilte de vel også forrige gang, eller tar jeg feil?

Men Innocence Faded er det vel forholdsvis stor sjanse for, i og med at de har spilt en god del Awake den turneen her..

 

Satser på mye godt og gammelt, jeg.. En del Images & Words og Awake hadde vært strøkent.. :D

Lenke til kommentar
Hvis de spiller Innocence Faded, The Spirit Carries, Afterlife OG I Walk Beside You kan jeg dø med et smil om munnen.

9572841[/snapback]

 

Tviler på at de spiller The Spirit Carries, for den spilte de vel begge de forrige gangene i Spektrum? I Walk Beside You spilte de vel også forrige gang, eller tar jeg feil?

Men Innocence Faded er det vel forholdsvis stor sjanse for, i og med at de har spilt en god del Awake den turneen her..

 

Satser på mye godt og gammelt, jeg.. En del Images & Words og Awake hadde vært strøkent.. :D

9575478[/snapback]

 

Joa, kan forsovidt stemme det, men når jeg har sett på setlistene et par sider tilbake virker det som de har spilt The Spirit Carries on 80% av gangene. Det samme med I Walk Beside You. Så jeg kan bare håpe :D

Lenke til kommentar

Perminalen Hotel her! ;)

 

og FY FAEN SÅ JEG GLEDER MEG. Hver eneste dag blir jeg mer og mer gal i hodet, eneste jeg tenker på! Symphony X og Dream Theater er bare .. AAH! :love: AHHA dette er så perfekt.

 

Btw, noen som har erfaringer med togbilletter? Skal kjøpe i morgen (1100,- tur/retur elns., studentpris) - i dag var det mange igjen, det kan vel ikke gå tomt?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I så fall SKAL JEG SLAKTE NOE :ph34r:
Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...