Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Er det noen som er kjent i Oslo som vet om en god kebab-sjappe imellom Spektrum og Oslo S? ^^ Jeg har 0 peil på hvor ting er i Oslo, så jeg kunne helt sikkert klart å gått meg vill på den lille veien xD

9507646[/snapback]

Det ligger ei sjappe som heter "Vinnie's" like ved spektrum. Det har vært meget bra når jeg har spist der tidligere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egon's rett utenfor Oslo S har også veldig mye bra mat. Da trenger du ikke gå deg bort i byen for å finne frem heller. Bare gå opp trappa til høyre på utsida av Oslo S (østbanehallen).

Ikke kebab der, da. Men pizza eller biff og sånt.

 

Er en kebab-sjappe oppå plattingen der også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Pleier å dra en time før dørene åpner, jeg. Det er ingen vits å stresse med å stå i kø i 5 timer på Oslo Spektrum. Det er plenty med muligheter til å rusle hvor du vil i mengden før konserten starter. For de som på død og liv vil slåss for livet på første rad er det vel greit å komme tidlig. Men ærlig talt er det ikke noe moro å stå fremst, bare utrolig slitsomt fordi folk dytter fra begge sider og bakfra, man får knapt puste eller røre på armene. Jeg står helst 4-5 rader bak første rad, har perfekt utsikt og best lyd. Lyden er best litt ute i salen.

 

De fremste radene går glipp av høytalerne som henger i taket og peker utover mot salen, og får også monitorlyd fra scenen blandet sammen med PA-lyden.

 

For det andre blir man bare fort gåen i beina hvis man har traska rundt i Oslo hele dagen i forveien, for du står rett opp og ned på betonggulv i flere timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er ikke DT-fans relativt rolige med tanke på dytting og pressing? Jeg vet av erfaring av fremste rad på Metallica var i alle fall mye pressing^^

 

Jeg ville tro at både mindre lokale, og roligere fans vil muligens gjøre pressing mindre? Har uansett planer om å stå omtrent hvor du sier.. Så lenge man ser bra, og hører bra er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...