Zethyr Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det noen som er kjent i Oslo som vet om en god kebab-sjappe imellom Spektrum og Oslo S? ^^ Jeg har 0 peil på hvor ting er i Oslo, så jeg kunne helt sikkert klart å gått meg vill på den lille veien xD 9507646[/snapback] Det ligger ei sjappe som heter "Vinnie's" like ved spektrum. Det har vært meget bra når jeg har spist der tidligere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Egon's rett utenfor Oslo S har også veldig mye bra mat. Da trenger du ikke gå deg bort i byen for å finne frem heller. Bare gå opp trappa til høyre på utsida av Oslo S (østbanehallen). Ikke kebab der, da. Men pizza eller biff og sånt. Er en kebab-sjappe oppå plattingen der også. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takk for tips ^^ Jeg skal ut dit tidlig før konserten og gjøre meg litt kjent, så jeg skal kikke etter stedene dere sier.. Egon's visste jeg forresten hvor var Rett over gata ved siden av den store trappa, right? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som vet hvor mange ståplasser som ble lagt ut for salg? Og hvor tidlig skal folka her møte? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg møter så tidlig som mulig.. 3-4 tiden. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg er der senest 14:00. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg vet ikke enda når jeg skal møte.. Kommer an på når jeg drar til Oslo, hvor mye jeg skal i Oslo før jeg stiller meg i kø, osv.. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Dobbel-post.. Endret 16. september 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Pleier å dra en time før dørene åpner, jeg. Det er ingen vits å stresse med å stå i kø i 5 timer på Oslo Spektrum. Det er plenty med muligheter til å rusle hvor du vil i mengden før konserten starter. For de som på død og liv vil slåss for livet på første rad er det vel greit å komme tidlig. Men ærlig talt er det ikke noe moro å stå fremst, bare utrolig slitsomt fordi folk dytter fra begge sider og bakfra, man får knapt puste eller røre på armene. Jeg står helst 4-5 rader bak første rad, har perfekt utsikt og best lyd. Lyden er best litt ute i salen. De fremste radene går glipp av høytalerne som henger i taket og peker utover mot salen, og får også monitorlyd fra scenen blandet sammen med PA-lyden. For det andre blir man bare fort gåen i beina hvis man har traska rundt i Oslo hele dagen i forveien, for du står rett opp og ned på betonggulv i flere timer. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er ikke DT-fans relativt rolige med tanke på dytting og pressing? Jeg vet av erfaring av fremste rad på Metallica var i alle fall mye pressing^^ Jeg ville tro at både mindre lokale, og roligere fans vil muligens gjøre pressing mindre? Har uansett planer om å stå omtrent hvor du sier.. Så lenge man ser bra, og hører bra er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Nei, folk er tullinger uansett. Spesiellt "ÆÆÆÆÆÆÆÆØØØØØØØØØ DREKKA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" gjengen. Endret 16. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var trongt nok heilt framme sist DT var i Spektrum, men alt avheng jo om ein har problem med at det er trongt ... Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så lenge det ikke tar fra meg fokus rundt den faktiske konsertopplevelsen er jeg fornøyd Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Der var billetter kjøpt. Endret 25. september 2007 av Plotinus Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Noen som vet om det fortsatt er ledige billetter? Sitteplasser er aktuelt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er vel bare å sjekke på oslospektrum.no da! Jesus.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Det er vel bare å sjekke på oslospektrum.no da! Jesus.. 9546397[/snapback] Jeeesus. Jeg forventet da ikke slike svar men takk likevell Endret 21. september 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har ikke din mamma sagt "se opp for slemme menn på det farlige internettet?" Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har ikke din mamma sagt "se opp for slemme menn på det farlige internettet?" 9546920[/snapback] Jo,men jeg har enda ikke truffet på noen Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det har kommet en hel del poster med spørsmål om det er flere billetter igjen, litt for mange syns nå jeg! Hvis noen virkelig ønsker billitter bør man gå sakligere til verks og først sjekke Spektrums hjemmesider og Billettservice før man poster en helt åndsvak post her! Gleder meg som et helvete forresten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå