Gå til innhold

Dream Theater i Spektrum, 29. september


Herr Brun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

29. er på en lørdag, ja..men man har fortsatt problemet med å komme seg hjem på natta når man bor i Drammen :) Så fylla blir det neppe etterpå. Er sannsynligvis så gåen i beina etter å ha stått/hoppa på et betonggulv i 6 timer uansett, at man bare vil hjem og slappe av. Jeg er erfaren konsertgjenger, trust me.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvordan det er å være halvdød etter konsert, man er ganske redusert. Men en kebab og litt hvile, så orker man å ha det koselig litt til. Jeg tar toget nordover fra Oslo, da pleier det å gå ett rundt 0300 hvis jeg ikke har lyst til å ta det som går like etter at konserten er over. Ellers kan det hende at jeg krasjer hos noen venner i Oslo =]

Lenke til kommentar

Dere må nok vente til dagen etter med å komme dere hjem igjen.

Siste toget til Bergen den 29. går 16:07, første tog 08:11 den 30. igjen.

Det høres sikkert "kult" ut å bare henge rundt i byen til kl 08, men du satan steike så kjipt det er. Jeg har tenkt sånn en gang, og det var helt grusomt, selv om vi var 2 stk. Vi bare gikk hverandre på nervene etterhvert som vi ble mere og mere trøtt og slitne. På slutten av september er det sannsynligvis rimelig kaldt ute på natta også. Når han ene i tillegg hadde tatt noe sove-dop, så jeg måtte gå og passe på at han ikke sovna overalt, var galskapen komplett.

 

Det endte med at jeg dumpa han på trappa til jernbanestasjonen, og leita etter busser. Til alt hell gikk en nattekspress til Oslo kl 05, og jeg tror aldri jeg har vært så glad i en bussjåfør som da. SKulle egentlig ta toget hjem kl 11 dagen etter.

Vi var på Quarten en dag, btw.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det noen som er kjent i Oslo som vet om en god kebab-sjappe imellom Spektrum og Oslo S? ^^ Jeg har 0 peil på hvor ting er i Oslo, så jeg kunne helt sikkert klart å gått meg vill på den lille veien xD

 

Noodles, jeg var å sjekket istad, og det er fremdeles mulig.. Så sant det er plasser igjen kan man bestille minipris billetter på NSB helt til 24 timer før ellns :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...