Itw Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vurderer og putte armor blekk inn i skrivern min, ettersom at det er 3ml mere blekk i patronene og de koster 55kr istede for 110kr som de originale koster til min Canon MP500 skriver. Ser jo også at det anonseres med 2års garranti mot feil på skriver ved bruk av blekket deres så det virker jo betryggende. Men er det noen som har erfaring med blekket i henhold til kvalitet og varighet? Link til anonse: Armor blekk pakke til Canon Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 helt grei blekkpatron armor, men jeg har begynt og kjøpe blekk til 22 kr stk isteden til min pixma skriver som jeg er meget fornøyd med, lavere pris og meget bra utskrift på foto papir. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Jaha 22kr? Hvor da? Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 www.dvdink.no har jeg kjøpt det, det fungerer meget bra for meg, har brukt en ca 10 sett nå tror jeg Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Er det Armor eller yaha.no som gir garantien hvis noe skjer med printeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå