turbonissen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei Har i dag telenor ADSL. Men utifra søk jeg har gjort hos f.eks nextgentel og tele2 er min sentral ikke utbygd for adsl. Har nextgentel og tele2 egne nett? Jeg trodde at hvis det gikk med Telenor, så gikk det også med f.eks nextgentel og tele2.. tar jeg feil? thanks bored Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 De fleste ISPer leier seg inn på TN sine sentraler dersom de ikke kan levere på egne. Men det hender at de ikke er int å leie seg inn på alle sentraler. Nå kjenner jeg ikke til din hastighet, men la oss si at du har 1Mbit pga lang linjelengde, da kan det hende at andre selskaper ikke vil selge denne mer da den er under de sin minstehastighet. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 De fleste ISPer leier seg inn på TN sine sentraler dersom de ikke kan levere på egne. Men det hender at de ikke er int å leie seg inn på alle sentraler. Nå kjenner jeg ikke til din hastighet, men la oss si at du har 1Mbit pga lang linjelengde, da kan det hende at andre selskaper ikke vil selge denne mer da den er under de sin minstehastighet. 8472435[/snapback] Er sånn for meg, desverre. Ingen andre enn Telenor ville levere, og grunnet lang avstand til nærmeste sentral sitter jeg med en crappy 700kbit linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå