Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kondomene kommer gratis fra www.helseutvalget.no, uten å betale porto ja?

Noen som har prøvd som kan bekrefte dette?

 

jeg kan bekrefte at en slipper å betale porto. en får herligheten i posten (i en helt vanlig konvolutt) 3-4 dager etter bestilling. når du bestiller defra får du også med glidemiddel... kan være greit det iblandt også...

 

:whistle:

8729312[/snapback]

Jeg bestilte nå men man måtte jo kryssa av for" jeg er i gruppen som har sex med menn" WHY?!?! :wallbash::eek:

Lenke til kommentar
http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DN

 

 

 

Den ble litt Lang men.. GRATIS GUMMI!  :thumbup:

8565439[/snapback]

Kondomene kommer gratis fra www.helseutvalget.no, uten å betale porto ja?

Noen som har prøvd som kan bekrefte dette?

8720613[/snapback]

Noen kamerater skrev mitt navn og adresse. Fikk kondomer, glidemiddel og Sex mellom menn brosjyren :p det er helt gratis ja.

Lenke til kommentar
Hvorfor gir de ikke kondomer til hetrofile ?

 

regner med det er fordi smittefaren for hiv/aids er mye større blandt homofile enn blandt hetrofile

9040689[/snapback]

Det er bullshitt da. Like lett å få hiv/aids av vaginalt samleie som rompisering.(ja det er et selvlagd ord langt på kvelden)

Lenke til kommentar
Nei egentlig ikke. Hadde jeg sagt  ja hadde jeg blitt flama uannsett.

 

Bare syntes det skulle vært kondomer gratis for alle overalt. Synes ikke det skal være et privilegie og få gratis gummi.

9042882[/snapback]

Når en særorganisasjon deler ut gratis kondomer så er det selvsagt opp til dem hvem de deler ut til :)

Lenke til kommentar

~17 centimeter i lengden, ~11 centimeter i bredden og ~2 centimeter i dybden.

:)

 

EDIT:

Det har jo lenge vært kjent at regjeringa skriver ned alle homofile i landet. Hva de skal med navnene er ikke bekreftet enda, men flere små grupper har teorier om at de skal forfølges, og utryddes.

Tror det har noe med de konsentrasjonsleirene de driver og bygger på i all hemmelighet.

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Kjøp på en butikk som du aldri handler på :) Ta kondomene sammen med noe annet og ingen merker det :p

8473938[/snapback]

 

Hm, kommer an på.

 

Melk, brød, ost, kondomer, smør, annet pålegg, middag. Noe galt? :dontgetit:

8474006[/snapback]

HAHHAHAHAHA

 

han tar på kondom på penisen, smører inn den med smør, ruller på noe ost og skinke og stappern ned et glass melk og tar dama? den synes jeg passa bra :!: :D

Lenke til kommentar
Jeg vil helst ikke bekrefte at jeg er i gruppen menn som har sex med menn, men må man så må man :ph34r:

9048891[/snapback]

Det har jo lenge vært kjent at regjeringa skriver ned alle homofile i landet. Hva de skal med navnene er ikke bekreftet enda, men flere små grupper har teorier om at de skal forfølges, og utryddes.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...