Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er vel egentlig litt unødvendig og bestille kondomer, og om det er flaut å gå i dagligvare butikk, så er det jo bare til å gå til eit apotek, de har jo som oftest taushetsplikt, og de kjenner deg vel ikkje uansett? Eg var btw bare 14 første gang eg kjøpte min første kondompakke! Synest det var flaut, men gikk over før eg fyllte 15 :p Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
På den helsesiden ilposto blant annet har bestilt kondomer fra, må man ikke være homofil for å "rettmessig" gjøre krav på en slik gratis pakke?

 

man skal vel egentlig være det men jeg er tilbøyelig til å være det på en avkryssingsboks på en nettside for å sleske til meg en bunke gratis kondomer.

Lenke til kommentar
På den helsesiden ilposto blant annet har bestilt kondomer fra, må man ikke være homofil for å "rettmessig" gjøre krav på en slik gratis pakke?

 

man skal vel egentlig være det men jeg er tilbøyelig til å være det på en avkryssingsboks på en nettside for å sleske til meg en bunke gratis kondomer.

8907472[/snapback]

 

Bare passe på å huke av den som er unner, noe iallefall jeg skal passe på^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kondomene kommer gratis fra www.helseutvalget.no, uten å betale porto ja?

Noen som har prøvd som kan bekrefte dette?

 

jeg kan bekrefte at en slipper å betale porto. en får herligheten i posten (i en helt vanlig konvolutt) 3-4 dager etter bestilling. når du bestiller defra får du også med glidemiddel... kan være greit det iblandt også...

 

:whistle:

8729312[/snapback]

Det som bekymrer meg er at hvis noen andre finner den førsT:S er jo for bedre helse mellom homofile:S

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...