Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor kjøpe kondomer på nett.


froZZo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gå i butikk.

det blir så :blush:

 

 

edit: kan jo be søstra mi om å gjøra det men.

eller bare manne meg opp og på på rema 1000 og kjøpe kondomer.

8472184[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å kjøpe kondomer, egentlig. :p Har aldri kjøpt noen selv, så jeg skal kanskje ikke uttale meg, men å kjøpe kondomer sier da ikke noe annet enn at du får deg noe, og at du tar ansvar?

Lenke til kommentar
gå i butikk.

det blir så :blush:

 

 

edit: kan jo be søstra mi om å gjøra det men.

eller bare manne meg opp og på på rema 1000 og kjøpe kondomer.

8472184[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å kjøpe kondomer, egentlig. :p Har aldri kjøpt noen selv, så jeg skal kanskje ikke uttale meg, men å kjøpe kondomer sier da ikke noe annet enn at du får deg noe, og at du tar ansvar?

8472333[/snapback]

 

er ikke sikkert jeg får meg noe men.

er nå russ så.

 

jeg liker bare ikke å kjøpe kondomer hvis det er met me folk i butikken.

Lenke til kommentar
er ikke sikkert jeg får meg noe men.

er nå russ så.

 

jeg liker bare ikke å kjøpe kondomer hvis det er met me folk i butikken.

8472353[/snapback]

"Bedre føre var..."

 

Hallo, du kjøper kondomer, you're the man! :thumbup: Om noen synes det er teit, så kan du jo le av dem når de står der med klamydia og en unge før de går ut av videregående.

Lenke til kommentar
gå i butikk.

det blir så :blush:

 

 

edit: kan jo be søstra mi om å gjøra det men.

eller bare manne meg opp og på på rema 1000 og kjøpe kondomer.

8472184[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor det skal være flaut å kjøpe kondomer, egentlig. :p Har aldri kjøpt noen selv, så jeg skal kanskje ikke uttale meg, men å kjøpe kondomer sier da ikke noe annet enn at du får deg noe, og at du tar ansvar?

8472333[/snapback]

 

er ikke sikkert jeg får meg noe men.

er nå russ så.

 

jeg liker bare ikke å kjøpe kondomer hvis det er met me folk i butikken.

8472353[/snapback]

 

 

 

Synes det er flaut selv jeg altså.

 

Men som sagt litt lengre opp, det viser jo bare at du tar ansvar ;)

Lenke til kommentar
Jeg og syns det er litt ekkelt..

Bor på et lite sted der alle kjenner alle, og jeg pleier alltid bare å kjøpe Cola og boller.. Det sier til og med Raghnild i kassa.. "Jasså Jasså, du kjøper  Boller og brus idag ja"

 

Men jeg antar hun holder kjeft hvis jeg tra med meg 2 * 10pakninge med Nøkken ja..

8473324[/snapback]

 

"Jasså jasså, det blir andre boller og mus i dag, ja.." Slik lyder en gammel Ragnhild da hun ser lille Hurt vandre ut av dagligvarekjeden for å skampule ei sørpefull kjerring som sitter i bilen døddrukken og kåt, samtidig som hun smiler til gamle Ragnhild.

Lenke til kommentar
Jeg og syns det er litt ekkelt..

Bor på et lite sted der alle kjenner alle, og jeg pleier alltid bare å kjøpe Cola og boller.. Det sier til og med Raghnild i kassa.. "Jasså Jasså, du kjøper  Boller og brus idag ja"

 

Men jeg antar hun holder kjeft hvis jeg tra med meg 2 * 10pakninge med Nøkken ja..

8473324[/snapback]

 

"Jasså jasså, det blir andre boller og mus i dag, ja.." Slik lyder en gammel Ragnhild da hun ser lille Hurt vandre ut av dagligvarekjeden for å skampule ei sørpefull kjerring som sitter i bilen døddrukken og kåt, samtidig som hun smiler til gamle Ragnhild.

8473763[/snapback]

 

wtf :!:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...