Gå til innhold

Klær skaper fjols - Agree?


Anbefalte innlegg

Nå er det ikek akkurat studenter som er de verste merkeklærbrukerne, av fjortissmerker da...

 

Ser mye rart i Trondheims gater for tiden... Klær fra 80 tallet er vist 'in' blant studenter.

 

Det som er postivt med disse merke"taperne" er at det skal ikke mye til før de driter på draget, å får en gangstergjeng etters seg... :cool:

8476794[/snapback]

 

Dessverre skal det ikke mye til før noen får noen etter seg takk. Jeg løper like stor risiko bare ved å si hvor jeg er fra. Enn så lenge har jeg har levd så har vel noen prøvd å rane meg bare en gang, men jeg gikk videre fordi de var mindre enn meg, så det viste seg å bare være ord, selv om de kunne ha tatt meg.

8477221[/snapback]

 

Haha! Ser det for meg.

 

Ranerne: "Stopp! Få alle pengene dine, dette er et ran"

Du: "Beklager, ikke interessert" * Lett irritert over at andre folk må avbryte deg i dagdrømmingen*

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge sosser (Dere fra Bærum) ikke hoverer og tror dere er bedre enn andre fordi foreldrene deres har cash så er dere da helt greie folk, på samme linje med alle andre. Men mange Bærum's sosser har den tendensen til å tro at de kan gjøre hva de vil, med hvem de vil :)

 

 

 

 

Elsker når sånne folk kommer til ukjente plasser de tror de kan regjere :love: Det ender som regel med en brekt nese og blod på Lindeberg jakka... triste greier altså

Endret av Rubymj
Lenke til kommentar

Selv går jeg med buksa på rompa og en altfor stor jakke :p

Det som er typisk med denne klesstilen er at det er ekstremt vanskelig å se om en bukse kommer fra Sparkjøp og koster 150,- eller ifra Stress og koster 1200,-..

 

Joggebukse er joggebukse ;)

 

Selv har jeg et par bukser som ligger i 1000kr prisklassen, men så har jeg vel bare 4-5 bukser da ;) Jeg kjøper ikke bukser på grunn av merket..

 

Jeg siterer moren min: "Nå kjøper du den buksen på Tufa, vi orker ikke å gå på sparkjøp NÅ! Du trenger flere bukser!" Endte opp med en joggebukse til 800kr =/

 

Mange på skolen min som bruker bukser fra Sparkjøp og som jeg vet er det ingen som hakker ned på de. Men det eksisterer nok..

 

Den billigste klesstilen må jo være "Emo-stilen".. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...