Gå til innhold

Jeg vil tulle litt med pcen til dama mi!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RattleBattle. Nå er det nok. Nå slutter du å tulle. Du trenger ikke å blande inn noe tull her.

8497268[/snapback]

Hele tråden er jo bare tull. Skjønner ikke at den har blitt lukket for lenge siden.

Du skrev forresten Slackware feil. Heter fremdeles Slackware ikke Slacware.

8497268[/snapback]

Beklager så mye, alle burde ta seg tid til å lese Wils poster. Da lærer man hvordan man ikke skal skrive.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
RattleBattle. Nå er det nok. Nå slutter du å tulle. Du trenger ikke å blande inn noe tull her.

8497268[/snapback]

Hele tråden er jo bare tull. Skjønner ikke at den har blitt lukket for lenge siden.

Du skrev forresten Slackware feil. Heter fremdeles Slackware ikke Slacware.

8497268[/snapback]

Beklager så mye, alle burde ta seg tid til å lese Wils poster. Da lærer man hvordan man ikke skal skrive.

8497412[/snapback]

hvorfor er tråden tull? jeg vil jo bare få noen ideer på åssen jeg kan Tulle litt med kjæresten min!

Lenke til kommentar
hvorfor er tråden tull? jeg vil jo bare få noen ideer på åssen jeg kan Tulle litt med kjæresten min!

8497452[/snapback]

Vel, en tittel der du vil tulle med noen, er i grunn tull. Når noen på toppen av det hele krever at jeg skal være seriøs i en tulletråd, blir det useriøst.

Dette er en tråd som i beste fall hører til i et eller annet snikk-snakk-forum og ikke på "programvare".

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar
Hvis du sliter med at dama di spiller mer pc enn hun burde, så er kanskje det beste å snakke med henne om problemet.

Har det falt deg inn?

8497465[/snapback]

har snakka MYE om det ja.. men hun sier at jeg sitter på pcen min å gjør som jeg vil da kan hun sitte på hennes pc og spille wow og alt rart.. jeg gjør ikke HVA jeg vil på pcen... hun har jo ikke klaga på meg enda da :hmm:

har til å med sakt at hun får velge mellom meg å wow.. da begynnte hun å gråte.. huff :no:

Lenke til kommentar

Da sliter du litt ja. Hmmmm. Ikke bare litt heller. Har selv vært Hekta på Playstation en gang i tiden, men jeg gikk lei. Så jeg slutta med Playstation. Også solgte både maskina og alle spillene. Nå har jeg forøvrig en PS2 sående her, men den brukes ikke noe annet enn til DVD film og litt spilling. Kanskje det er det som skal til hos dere også. At hun blir lei av WOW?

Her i huset har alle en PC hver. 3 av oss har faktisk 2 maskiner hver også + at jeg holder på med 2 andre maskiner innimellom.

Hele familien sitter endel forran maskinene våre og driver med litt forskjellig. Det er ikke noe sosialt, derfor er det viktig at man gjør ting sammen.

Jeg skjønner at det at hun spiller for mye PC er et problem.

Men slik som saken hos dere står nå så tror jeg ikke det blir noen løsning med det første.

PS: At RattleBattle sier at denne tråden er bare tull er dumt. Dette er et alvorlig tema, som mange sliter med.

Så du skal ikke bry deg om det RattleBattle sier her.

Lenke til kommentar
Da sliter du litt ja. Hmmmm. Ikke bare litt heller. Har selv vært Hekta på Playstation en gang i tiden, men jeg gikk lei. Så jeg slutta med Playstation. Også solgte både maskina og alle spillene. Nå har jeg forøvrig en PS2 sående her, men den brukes ikke noe annet enn til DVD film og litt spilling. Kanskje det er det som skal til hos dere også. At hun blir lei av WOW?

Her i huset har alle en PC hver. 3 av oss har faktisk 2 maskiner hver også + at jeg holder på med 2 andre maskiner innimellom.

Hele familien sitter endel forran maskinene våre og driver med litt forskjellig. Det er ikke noe sosialt, derfor er det viktig at man gjør ting sammen.

Jeg skjønner at det at hun spiller for mye PC er et problem.

Men slik som saken hos dere står nå så tror jeg ikke det blir noen løsning med det første.

PS: At RattleBattle sier at denne tråden er bare tull er dumt. Dette er et alvorlig tema, som mange sliter med.

Så du skal ikke bry deg om det RattleBattle sier her.

8497691[/snapback]

Takker:D hehe hun spiller ikke så mye lenger da.. men bare tanken på wow da kliker det for meg... blir glad da hun setter på en episode med Naruto:D

men det jeg egentlig vil med denne posten er å bare få noen tps til tull jeg kan gjøre på maskinen hennes.. bare får å ha det litt gøy! WoW kom egentlig bare opp.. men ja...

Lenke til kommentar
Jeg holder en knapp på å ta screenshot av skrivebordet, legge det inn som bakgrunn og fjerne alle ikonene.

8500220[/snapback]

har alerede testa det i dag... ganske morro... skulle sett trynne hennes:D Hva i hellvæte har skjedd her nå a? sa hu.. hahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...