Gå til innhold

Jeg vil tulle litt med pcen til dama mi!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tulle litt med dama?

Kjøp ett kabinett som er helt likt hennes og knus det/bulk det kraftig, leggdet nederst i trappa og si at det er det WOW gjør med henne om hun ikke slutter!

8485211[/snapback]

HHAHAHHAAHA jeg har alerede sakt at vis hun ikke har slutta å spille wow til neste år så skal jeg KNUSE maskinen hennes..

Hun begynnte nesten å gråte! og NEI! hun skal SLUTTE å røyke! smaker DRITT av kjøften hennes etter en "LITTEN" røyk! skjønner meg faen ikke på dem som røyker! er det virkelig så jævla godt? noen som har lyst å kysse et askebeger? tydelig vis!

Lenke til kommentar
la dama gjøre som hun vil ellers blir du alene etterhvert, ikke mas på hun. :p

8488307[/snapback]

trur ikke det... hun sier at vi skal gifte oss snart:D har vert sammen med hun i 1 mnd nå... og hun flytta til meg for 2 uker siden! :D hun er bare så nydelig:D

Lenke til kommentar

Starter hun wow fra en snarvei fra skrivebordet kan du:

-Lage et lite shutdown script

-Lage en snarvei til skriptet på skrivebordet/startmenyen

-Bytte ikonet til det samme som wow bruker

-Fjerne det gamle wow ikonet

Resultat hver gang hun prøver å starte wow fra snarveien vil pcen slå seg av.

Ps: Tar på ingen måte ansvar for hva som måtte hende med deg hvis hun oppdager det.

Edit: Du kan jo også legge inn en liten melding som popper opp før pcen skrur seg av. F.eks "Nå syns jeg du har spilt nok" Windows shutsdown in 20 sec.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Gadd ikke å lese alle postene så vet ikke om dette allerede er foreslått, men dersom dere sitter på samme nettverk kan du gå inn i Ledetekst skrive "Net Send" "datamaskinen du vil sende meldingen til" og "meldingen", dette kan være sykt irriterende når hun for eksempel spiller, da får du opp på akkurat samme måte som en feilmelding.

Samme som posten før meg, tar ingen ansvar for hva som kan skje med deg.

Lenke til kommentar
hehe skjønner... men er bare SÅ DRITT lei av WoW spillinga hennes... VÆR gang hun spiller wow så PROPPER hun i seg sigaretter.. og jeg skal "LIKSOM" hjelpe henne med å slutte? ehhh trukke det du... i dag ble vi enig om at hun skulle BARE ta 3 stk... men nå har hun tatt OVER 10... da blir jeg SINT! men har egentlig bare lyst å få henne litt sur... jeg kjenner henne såpas at hun tåler en spøk!  vil bare TULLE bitte litte grand... pliss.. noen som vet om noe kult?  MEN jeg ELSKER HENNE! :love:  :love:  :love:

8472081[/snapback]

Gå inn på ruteren, blokker portene til WoW

Lenke til kommentar
hehe skjønner... men er bare SÅ DRITT lei av WoW spillinga hennes... VÆR gang hun spiller wow så PROPPER hun i seg sigaretter.. og jeg skal "LIKSOM" hjelpe henne med å slutte? ehhh trukke det du... i dag ble vi enig om at hun skulle BARE ta 3 stk... men nå har hun tatt OVER 10... da blir jeg SINT! men har egentlig bare lyst å få henne litt sur... jeg kjenner henne såpas at hun tåler en spøk!  vil bare TULLE bitte litte grand... pliss.. noen som vet om noe kult?  MEN jeg ELSKER HENNE! :love:  :love:  :love:

8472081[/snapback]

Gå inn på ruteren, blokker portene til WoW

8494167[/snapback]

har alerede prøvd men får det ikke til!

Lenke til kommentar
hehe skjønner... men er bare SÅ DRITT lei av WoW spillinga hennes... VÆR gang hun spiller wow så PROPPER hun i seg sigaretter.. og jeg skal "LIKSOM" hjelpe henne med å slutte? ehhh trukke det du... i dag ble vi enig om at hun skulle BARE ta 3 stk... men nå har hun tatt OVER 10... da blir jeg SINT! men har egentlig bare lyst å få henne litt sur... jeg kjenner henne såpas at hun tåler en spøk!   vil bare TULLE bitte litte grand... pliss.. noen som vet om noe kult?  MEN jeg ELSKER HENNE! :love:  :love:  :love:

8472081[/snapback]

Er vell ikke stort til tull du kan gjøre på pcn hennes uten at hun merker det er deg heller da.

Var det min jente som hadde gjort sånn, valgt wow fremfor meg, hadde jeg dumpet henne, uansett hvor sexy/fin hun hadde vært, siden det da bare er bortkastet tid å være med henne.

men er man forelsket, så er man forelsket..

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

8472081[/snapback]

Er vell ikke stort til tull du kan gjøre på pcn hennes uten at hun merker det er deg heller da.

Var det min jente som hadde gjort sånn, valgt wow fremfor meg, hadde jeg dumpet henne, siden det da bare er bortkastet tid å være med henne.

men er man forelsket, så er man forelsket..

8494582[/snapback]

skjønner hva du mener:D men vi har ikke vert borte fra værandre på 1 mnd.. bare sammen HELE tiden! vi koser jo oss sikelig... men liker bare ikke at henne spiller wow... jeg HATER WoW! jeg leser stadig på nettet at folk får ødelagt livet sitt pga det TÅPELIGE DRITT spillet! jeg var css spiller før... og vet hva jeg snakker om.. jeg var jo ødelakt i hue mitt.. mens nå gidder jeg ikke instalere steam en gang..

fikk henne til å teste diablo2 da.. så nå spiller hun litt diablo2 og IKKE noe wow... hehe... noen som vet åssen jeg blocket Ts? teamspeak2? wow vennene hennes IRITERER meg grønn! snakker om gild og worrior og alle sånne stygge wow ord som ikke hører til i denne værdene!

Lenke til kommentar
Bra at hun sluttet med wow for nå da, det er jo en begynnelse.

Men ikke bli overrasket om hun VIRKELIG blir avhengig av D2 med det første, (jeg ble det i 3 måneder) før jeg dabbet helt av. Har til og med kastet D2 cd'n nå  :!:

8494664[/snapback]

hehe nice:P jeg ELSER diablo men etter 5 timer med spilling gidder jeg ikke mere!

spillet jeg spiller mest er vel Gta San Andreas - Pc og Dark Cloud på ps2.. hehe

hvorfor jeg HATER wow er vel pga Ex kameraten min.. han spilte wow HELE tiden! han og jeg gikk på folkehøyskole sammen.. han han spilte HELE tiden.. vær gang det var mat, DRET han i maten og spilte videre! HELE dagen lagn helt til datarumet stenkte for dagen... da tigga han om nudler og annet små snacks.. LOL?

Lenke til kommentar

Ta printscreen av PC'en slik den er når ingenting er startet.

Deretter bruker du det bildet som bakgrunn. Så høyreklikker du på bakgrunnen, velger "Ordne ikoner etter" og deretter "vis skrivebordsikoner".

Deretter trykker du ctrl+alt+del, velger prosesser og avslutter explorer.exe.

Garantert max frustrasjon når ingenting funker :innocent:

Lenke til kommentar
Ta printscreen av PC'en slik den er når ingenting er startet.

Deretter bruker du det bildet som bakgrunn. Så høyreklikker du på bakgrunnen, velger "Ordne ikoner etter" og deretter "vis skrivebordsikoner".

Deretter trykker du ctrl+alt+del, velger prosesser og avslutter explorer.exe.

Garantert max frustrasjon når ingenting funker :innocent:

8495557[/snapback]

Hehe ikke så dumt det nei :p

Lenke til kommentar

Rattlebattle: Blir oppgitt. For et dumt forslag. Å forresten så går det vel an å spille WOW i Linux også, mener jeg å hørt. Så å installere Linux tror jeg vi avskriver med en gang.

Ingen av de forslagene som har kommet her er noe bra egentlig. Jeg tror du heller kan snakke med henne og prøve å få henne til å forstå at hun ikke kan spille WOW så mye. Eller Diablo da, eller hva hun no spilte.

Kan du ikke bare si at dere kan finne på noe annet da. F. eks å gå ut på kino, teater, whatever. Eller kanskje se på TV. Prøve å gjøre ting som gjør at man glemmer spillinga.

Det er ingen tvil om at for mye data og spilling er skadelig.

Men jeg tror ikke at det å bestemme at hun ikke skal spille er veien å gå. Tror heller at du får snakke med henne å prøve å få henne til å forstå at det å spille hele tia ikke er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...