Gå til innhold

Jeg vil tulle litt med pcen til dama mi!

Anbefalte innlegg

Jeg å dama mi sitter mye og koser oss på være våres pc.. men jeg har lyst å "Kødde" litt med henne.. noen som har noen forslag? tenkte jeg skulle mikse litt med Portene på routeren min (SpeedTouch 546t) sånn at hun ikke får spillt WOW :dribble: men finner ikke ut åssen.. og åssen kan jeg få styrt pcen hennes UTEN at jeg MÅÅ instalere no på maskinene hennes?

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyttet fra Nett-tjenester til Programvare

Jeg anbefaler at du dropper køddingen og heller lage en god middag for kjæresten din. Lei en romantisk film (f.eks The Holiday) og kos dere med hverandre.

Ønsker du fortsatt å tulle litt med maskinene, anbefaler jeg at du ikke gjør noe som virkelig setter kjæresten i fyr og flamme. Er ikke verdt det. Trust me!

Lenke til kommentar

hehe skjønner... men er bare SÅ DRITT lei av WoW spillinga hennes... VÆR gang hun spiller wow så PROPPER hun i seg sigaretter.. og jeg skal "LIKSOM" hjelpe henne med å slutte? ehhh trukke det du... i dag ble vi enig om at hun skulle BARE ta 3 stk... men nå har hun tatt OVER 10... da blir jeg SINT! men har egentlig bare lyst å få henne litt sur... jeg kjenner henne såpas at hun tåler en spøk! vil bare TULLE bitte litte grand... pliss.. noen som vet om noe kult? MEN jeg ELSKER HENNE! :love::love::love:

Lenke til kommentar

Bytt skrivebordsbakgrunn og legg inn en annen lydfil som velkomstlyd når hun logger på. Med den rette kombinasjonen kan du skremme vannet av henne.

Eventuelt kan du messe opp alle snarveiene hennes til WoW. Ta et skjermbilde av skrivebordet, legg det til som skrivebordsbakgrunn og kast snarveien til WoW. Da blir hun sittende og klikke på den forever. I tillegg kan du forandre hvor snarveien på f.eks. startmenyen leder, slik at det åpner et annet eller ingen programmer i det hele tatt. Om du gjør det grundig nok blir det neppe noe WoW på henne.

Lenke til kommentar

Vis du vil TULLE litt med henne som du sier, og du vil ha adgnag til hennes pc uten at hun merker det. :hmm: du kan instalere noe som heter log me in på hennes pc da skal bare programmet være skrudd på så kan du sitte på hvem pc du vil og styre hennes. er nesten som fjernhjelp på msn. forskjellen er at hun ikke må godta eller noe.

Logmein

Lenke til kommentar
Kan ikke hjelpe deg med det du spør etter, men hvis du inviterer hun over og overrasker hun med en middag tror jeg ikke hun kommer til å bry seg om hvordan det går med guilden hennes.

Legg merke til ordet "tror".

For med det kjønnet der kan man ALDRI vite!

Lenke til kommentar
Kan ikke hjelpe deg med det du spør etter, men hvis du inviterer hun over og overrasker hun med en middag tror jeg ikke hun kommer til å bry seg om hvordan det går med guilden hennes.

Legg merke til ordet "tror".

For med det kjønnet der kan man ALDRI vite!

8481273[/snapback]

Plutselig under middagen bykser hun til pc'n for å gjøre noe "viktig" med wow filen :D

Lenke til kommentar

jeg synes egentlig at "Kødde med dama" er bra nokk jeg, men jeg bytta til "Jeg vil tulle litt med pcen til dama mi!"

jeg har jo gjort en "LITTEN" rampestrek da... dere som har nett fra telenor kjenner sikkert til SpeedTouch 546t.. der gikk jeg inn i routeren 10.0.0.138 og der slo jeg av og på nettet på routeren.. du skulle sett henne klikka mens hun spillte wow... jeg LOOO så høyt.. men hu n skjønte ikke at det var jeg som tulla... siden har hun faktisk IKKE spilt wow! :dribble::dribble::dribble:

HAHA ps... hun KNUSTE micen sin :D hu bare tokk micen å KLASKA den i bordet! haha jeg LOOOO hahaha...

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar

Voks opp gutt. Ikkke tull og ødelegg.

Hvis hun spiller for mye WOW=WoldOfWarCraft, så kan du ta deg en prat med henne. At hun røyker ekstra mye når hun spiller WOW har vel noe med konsentrasjonen å gjøre tenker jeg. Å stenge nettet, stenge porter, ødelegger for andre når det gjelder PC er ikke noen god ide.

Også kan du jo tenke på deg selv da. Tror du det er noe hun synes er irriterende at du gjør veldig mye av?

Lenke til kommentar
Voks opp gutt. Ikkke tull og ødelegg.

Hvis hun spiller for mye WOW=WoldOfWarCraft, så kan du ta deg en prat med henne. At hun røyker ekstra mye når hun spiller WOW har vel noe med konsentrasjonen å gjøre tenker jeg. Å stenge nettet, stenge porter, ødelegger for andre når det gjelder PC er ikke noen god ide.

Også kan du jo tenke på deg selv da. Tror du det er noe hun synes er irriterende at du gjør veldig mye av?

8482523[/snapback]

er voksen! vær så snill og ikke klag!

Lenke til kommentar
Høres litt morsomt ut, men ikke noe særlig. Du konne jo gjort noe annet. Si at dere er koblet sammen, så kunne du brukt nettsend?

Eller bare sagt ifra at hun får middag hvis hun ikke spiller i dag og en god dessert  :thumbup:

8482997[/snapback]

får ikke til dette med netsend... har prøvd og prøvd men har gitt opp... men leser stadig om programmer som kan sende netsend osv... men som bare er Virus...

Lenke til kommentar

Bytt til nextgentel elle noe, det vil gi 1-2 uker uten internett ca samme tid det tar å glemme wow.

Jeg spillte wow 15 timer om dagen siden TBC kom ut , nå har jeg bygget pc osv en liten pause så spyr jeg av wow bare av tanken.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg klarer ikke WOW uannsett jeg :p.

Selv har jeg aldri prøvd WOW, vet knapt nok hva det er for noe å jeg ser at jeg har ikke gått glitt av noe nei.

Men uannsett. Hva er så morsomt med å ødelegge for folk som holder på med noe som de synes er viktig?

Jeg regner med at ingen av de her på forumet liker å få ting ødelagt når de f. eks gjør noe viktig på datamaskinene sine. Hvorfor gjøre det mot noen andre?

Minner meg litt om elevene på skolen min, de driver også å ødelegger for andre. De ødelegger riktignok datamaskiner da slik at de ikke starter og sånn. Hva er poenget?

Nei gutt. Ta å snakk med henne du, så finner dere en løsning.

Lenke til kommentar
hehe skjønner... men er bare SÅ DRITT lei av WoW spillinga hennes... VÆR gang hun spiller wow så PROPPER hun i seg sigaretter.. og jeg skal "LIKSOM" hjelpe henne med å slutte? ehhh trukke det du... i dag ble vi enig om at hun skulle BARE ta 3 stk... men nå har hun tatt OVER 10... da blir jeg SINT! men har egentlig bare lyst å få henne litt sur... jeg kjenner henne såpas at hun tåler en spøk!  vil bare TULLE bitte litte grand... pliss.. noen som vet om noe kult?  MEN jeg ELSKER HENNE! :love:  :love:  :love:

8472081[/snapback]

la dama røyke i fred :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...