Snurreleif Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 "Blodbuse"/"Blodbusa" Da snakker vi br00tal death/grind! Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hahahaha! Den hjalp, orginalt og kreativt var det også. 8489877[/snapback] Det morsomme er at vokalisten i bandet mitt heter Isak. Han synes ikke det var et passende bandnavn da jeg foreslo det. Og det er det i grunnen ikke, tatt i betraktning musikken vi lager. Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Var det bare meg som ser det ekstremt rasistiske budskapet i navnet Vigrid Metallklubb ? :ø For de som ikke vet er Vigrid en norsk nazist-forening som kjemper for et hvitt og rent Norge, akuratt som Nazistene i Tyskland. Blir som å kalle et band SS- metallklubb. o.l. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Var det bare meg som ser det ekstremt rasistiske budskapet i navnet Vigrid Metallklubb ? :ø For de som ikke vet er Vigrid en norsk nazist-forening som kjemper for et hvitt og rent Norge, akuratt som Nazistene i Tyskland. Blir som å kalle et band SS- metallklubb. o.l. 8575821[/snapback] Kan jo hende man ser på det med en liten sarkastisk snert? Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Var det bare meg som ser det ekstremt rasistiske budskapet i navnet Vigrid Metallklubb ? :ø For de som ikke vet er Vigrid en norsk nazist-forening som kjemper for et hvitt og rent Norge, akuratt som Nazistene i Tyskland. Blir som å kalle et band SS- metallklubb. o.l. 8575821[/snapback] Kan jo hende man ser på det med en liten sarkastisk snert? 8576109[/snapback] - Ja, men mange vil også ikke se den humoristiske tolkningen av bandet : p Ville nok ikke vært en veldig god idé å kalle bandet sitt for det, hvertfall hvis man har tengt til å selge plater og sånt Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Trenger forslag til bandnavn. Vi spiller hardrock / metal. Gjerne et relativt kort navn, men åpen for alle forslag. Om du ikke har et seriøst navneforslag kan du heller la vær å poste. Endret 30. juni 2007 av King-Nothing Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hva med nicket ditt? :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Trenger forslag til bandnavn. Vi spiller hardrock / metal. Gjerne et relativt kort navn, men åpen for alle forslag. Om du ikke har et seriøst navneforslag kan du heller la vær å poste. 8976515[/snapback] Hva synger dere om? Det er vel lurt å ha et bandnavn som faktisk matcher innholdet i tekstene deres. Og Kensingtonlås skal sjekkes! Endret 30. juni 2007 av Snorre Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tekstene er vel det vi har jobbet minst med. Har ikke fått tak i fast vokalist ennå, så har bare èn tekst og det er til en "ballade". Ganske snill tekst med andre ord. Tror nok ikke det blir så veldig mange av de... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 FOr å illustere poenget mitt. La oss si at et metalband er "besatt" av norrøn mytologi og vikingtiden. Da ville det for det bandet være naturlig å hente et navn fra nettopp norrøn mytologi eller vikingehistorie. På samme måte kan folk som syger fantasy lage seg fantasy-navn, og de som synger om andre ting velge navn som passer til det de synger om. Det er lettere å foreslå navn om man vet dette. Om man synger generelt om alt fra politikk til geiteofring er det jo like greit å bare finne et slikt random metal-navn. Men det er lov å være litt oppfinnsomme og originale. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Selvfølgelig er det kult når band har navn som stammer fra det de synger om, men vi kommer til å synge om alt og ingenting. Har ingen spesiell "retning" når det gjelder tekstene. Så derfor trenger vi i første omgang et random navn. Se f.eks på Korn: Korn = Corn = Mais. Det er jo et håpløst navn, men bandet har gitt ordet en helt ny betydning. Og dermed er det ikke så mange som bryr seg om navnet... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ok... Hva med å kalle dere Norwegian Bombardiers, eller noe slikt? Skyt meg om det hørtes helt teit ut. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Spor, tekst, tex, bots, morticians. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 kan du ikke poste en av sangene da er det lettere å høre hva dere burde hete... :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Nevn noen sangtitler så skal jeg se hva jeg kan finne på Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 The Shabby Ones The Incest Victims The Albino Incest Victims The Albinos of the New Church The Enemy of the Goverment and the Social Clients Sisters of Mercy Sisters of My Sister Sisters of My Unkle My Sister is My Mother Fucked-by-a-horse Sisters Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå