Noreng Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tipper det blir 4 sesonger. 1: Rømme av Fox River 2. Hold seg på rømmen 3: Rømme ut av Sona 4: Jakten på "The Company" Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tipper det blir noe slikt: Sesong 1: Rømme ut av Fox River Sesong 2: Holde seg på rømmen Sesong 3: Rømme ut av Sona Sesong 4:Alliere seg med the company, ettersom de nekter å gi fra seg LJ nå som Michael brøyt avtalen og ikke klarte å bryte seg ut av sona innen en uke. Michael har ikke noe valg og blir satt i et nytt fengsel av The Company. Michael må da bryte seg ut av dette. Sesong 5:Bryte seg ut av det nye fengselet. Sesong 6:Jakte på the company og finne LJ. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble ikke sesong 4 litt lite på en måte ? Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ble ikke sesong 4 litt lite på en måte ? Hmm det spørs hvordan du ser det. Hvis de skal bygge sesongen ut i fra ingenting så kan det bli lite. Dersom de kommer opp med noe bra stoff så kan det bli bra. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg mener å ha lest at dem planlegger 5 sesonger totalt, men hvis ratings går nedover så vil du avslutte med sesong 3. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper de fortsetter i flere sesonger... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Selv om de har manus for seks sesonger så er det vel rimelig sikkert at dette avhenger av hvor bra sesong 3 blir. Jeg mener, Aaron Sorkin hadde store planer med Studio 60, men det ble med en sesong, fordi folk ikke er smarte nok til å følge med på de raske replikkene. Er jo et mysterium for amerikanske media vitere hvordan The West Wing klarte å fullføre sin 7.sesong. Her snakker vi om en tv-serie som appelerer til smarte folk, og den gjenomsnittlige amerikaner vil ha store problemer med å plassere Europa på et verdenskart. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Håper dette er siste sesongen (slutt mens det enda er bra liksom)... Hvis ikke blir det litt hotel cæsar Endret 9. november 2007 av Purple000 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De har jo ikke manus til seks sesonger. Nå er det jo manustreik, og de har ikke manus mer til episode 10 eller noe. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 For min del håper jeg det kommer ut 5-6 sesonger! Så lenge de klarer å holde spenningsnivået på et akseptabelt nivå så holdet det vel så godt for meg Seff er det ikke så bra som sesong 1, og de kunne kanskje ha sluttet etter sesong 2, noe jeg faktisk håpet, men nå er jeg glad de forsatte med ny sesong! Ser ut til at sesong 3 bare blir på 13 episoder, så 4-ern som garantert kommer vil sikkert handle om jakten på "the company" (kanskje LJ og viss ikke de får tak i han i siste episode av sesong 3) Men forige episode da spurte Linc, Gretchen, - Hva er det som er så viktig med de kordinatene? Da svarte Gretchen, - Jeg kan si deg det, men da må jeg drepe deg etterpå! Hva tror dere The Company planlegger ved kordinatene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå