Gå til innhold

hvor mange sesonger skal det bli? (Prison Break)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg så reklame for pb her en dag på tv3 og tidligere sa de 5 sesongener. men offisielt 3

og nå sist når jeg så den sa de at siste sesong begynner idag (17 mai) sesong 3. siste sesongen  :cry:

8633293[/snapback]

1. Det er vell ikke avklart hvor mange det blir? Håper de stopper på 3, og det ikke blir som Lost, som går evig og elendig.

2. Sesong 3 starter ikke, IKKE, idag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Hadde Prison Break gitt seg etter 1 sesong ville det blitt husket som en genial serie. Hvis den slutter etter 10. sesong vil den bli husket som en elendig serie som aldri stoppa

9601633[/snapback]

Ja da hadde jeg og barnebarna sittet og snakket om den geniale serien som bare hadde en sesong.

Eller jeg kan kose meg med nye episoder som jeg gleder meg til hver tirsdag framover nå!

Tenk selv!

Lenke til kommentar

I mine øyne så burde dem funnet på en slutt på serien etter sesong 2. Da hadde de gitt seg på toppen, noe flere store serier burde lære seg å gjøre.

Se på f.eks. Seinfeld. De ga seg på toppen, og det har absolutt gitt resultater i ettertid.

Bedre å bli husket som den sinnsykt bra serien, enn den sinnsykt bra serien som endte opp på trynet.

Lenke til kommentar

Så lenge PB er så populær vil de nok ikke slutte. Hva tror dere egentlig er viktigst for fox og de som lager serien: at de melker det så lenge de kan og tjener masse penger, eller at de gir seg på topp og blir husket som geniale?(men også stopper når de har en mulighet til å fortsatt tjene drøssevis med penger)

Lenke til kommentar

I behind the scenes nevner han ene fyren at de har manus mer eller mindre klart for 6 sesonger, så dessverre tror jeg at vi kan vente oss flere sesonger.

Rart hvordan de alltid skal ta livet av en bra serie ved å dra det ut til folk ikke gidder mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...