JFM Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har Fox bestemt seg for hvor mange sesonger skal det bli? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tror dem skal ha 3 sesonger. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er vel ikke bekreftet enda, men jeg tror\håper at tredje sesong er den siste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 jeg så reklame for pb her en dag på tv3 og tidligere sa de 5 sesongener. men offisielt 3 og nå sist når jeg så den sa de at siste sesong begynner idag (17 mai) sesong 3. siste sesongen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 jeg så reklame for pb her en dag på tv3 og tidligere sa de 5 sesongener. men offisielt 3 og nå sist når jeg så den sa de at siste sesong begynner idag (17 mai) sesong 3. siste sesongen 8633293[/snapback] 1. Det er vell ikke avklart hvor mange det blir? Håper de stopper på 3, og det ikke blir som Lost, som går evig og elendig. 2. Sesong 3 starter ikke, IKKE, idag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Må bli tre sesonger, historien blir jo helt fucka opp med fem sesonger... Lost tok seg opp igjen, men halve mystikken fra sesong 1 er borte, og jeg vil ikke se PB ende opp sånn... Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bli ferdig Lincoln er fri, sara er fri, micheal må sone noen år. Hva kan skje videre? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bli ferdig Lincoln er fri, sara er fri, micheal må sone noen år. Hva kan skje videre? 8685440[/snapback] Michael må bryte seg ut av fengsel igjen? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er jo meninga at Michael bryter seg ut, det sa jo han Generalen. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 leste en plass at Prison break skulle være en trilogi: sesong 1 og 2: DEL 1 sesong 3 og 4: DEL 2 Sesong 5 og 6: DEL 3 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Herregud, de skulle jo gitt seg etter den første sesongen. Tror det kommer til å bli et trist syn, hvis de ikke gir seg snart. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Enig. PB hadde klassikerpotensiale, men så måtte de trekke det ut i det uendelige. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tullinger amøber. Hva er best 1 sesong med masse bra og så slutt? Eller flere sesonger og nye bra ting Sesong 3 blir sannsynligvis nesten likebra som sesong 1. Dere som ikke ønsker fler sesonger kan dere ikke bare ikke se på det. Herregud (Nå blir jeg sikkert"rapportert") HÆHÆHÆHÆ Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hadde Prison Break gitt seg etter 1 sesong ville det blitt husket som en genial serie. Hvis den slutter etter 10. sesong vil den bli husket som en elendig serie som aldri stoppa Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde Prison Break gitt seg etter 1 sesong ville det blitt husket som en genial serie. Hvis den slutter etter 10. sesong vil den bli husket som en elendig serie som aldri stoppa 9601633[/snapback] Ja da hadde jeg og barnebarna sittet og snakket om den geniale serien som bare hadde en sesong. Eller jeg kan kose meg med nye episoder som jeg gleder meg til hver tirsdag framover nå! Tenk selv! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I mine øyne så burde dem funnet på en slutt på serien etter sesong 2. Da hadde de gitt seg på toppen, noe flere store serier burde lære seg å gjøre. Se på f.eks. Seinfeld. De ga seg på toppen, og det har absolutt gitt resultater i ettertid. Bedre å bli husket som den sinnsykt bra serien, enn den sinnsykt bra serien som endte opp på trynet. Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Så lenge PB er så populær vil de nok ikke slutte. Hva tror dere egentlig er viktigst for fox og de som lager serien: at de melker det så lenge de kan og tjener masse penger, eller at de gir seg på topp og blir husket som geniale?(men også stopper når de har en mulighet til å fortsatt tjene drøssevis med penger) Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 I behind the scenes nevner han ene fyren at de har manus mer eller mindre klart for 6 sesonger, så dessverre tror jeg at vi kan vente oss flere sesonger. Rart hvordan de alltid skal ta livet av en bra serie ved å dra det ut til folk ikke gidder mer. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 tapere as, ikke se på det da. Hvis dere ikke liker at det kommer mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå