ktk Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 når jeg skur på maskinen min kommer det "scanning ide drives". Dette holder på i et halvt minutt så står det at jeg må klikke esc. for å velge hva jeg skal boote fra. Det står i tillegg. "no array is defined". Hvordan får jeg bort dette. Jeg vil at den skal boote fra hardisken å gå inn i windows med en gang. Jeg har et asus a7v333 hovedkort med raid. Lenke til kommentar
thelea Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har du hatt raid0 kan du ha et problem med at diskene er uleselige. Men det finnes programmer for å få tilbake arrayet. Prøv Promise sine sider og søk etter "raid rebuild" eller "partition recover". Har selv hatt et raid0 array som gikk til hel**** selv om programmene "fungerte" (var noe galt med nettspenningen..). Kan anbefale et program som heter Testdisk. Du finner det på http://www.cgsecurity.org. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 visst du ikke bruker raid kan du gå inn i boisen og ta av raid. det burde fikse problemet. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Om du ikke bruker raid må du flytte en jumper på hk for å få bort dette.... 8) Lenke til kommentar
Mowgli Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvis du skal ha raid må du ha 2 disker, uten klarer du ikke å sette dette opp. Da kan du bare skru d av i biosen. D har jeg gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå