Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nybygga PC. Strøm i 0.5 sek [NYTT PROBLEM]

Anbefalte innlegg

Liker ikke å skrive her igjen... :blush:

Som Storleer sa, det suger...

I går da jeg skulle skifte OS, altså logge over på Vista fra XP så oppsto problemet. For det første så tok det veldig lang tid å boote. Etter den loadinga i Vista så forble skjermen svart en god stund før login vinduet kom fram. Jeg logga inn og gjorde noen skjerminnstillinger (bytta primærskjerm osv.) trykka apply og lukka vinduet. Husker ikke helt hva jeg gjorde etterpå, er ikke sikker på om jeg vant å gjøre noe etterpå heller, uansett så gjorde jeg ikkeno spesielt. Men i hvert fall, PCen slokna, bare stoppa. og nå er jeg tilbake til mitt utgangspunkt igjen... Med en gang jeg slår på strømmen på strømforgreiningen så får PCen strøm i 1 sekund for og så deretter slokne igjen. Ser det på lyset i nettverksinngangene. De lyser et kort sekund og slokner...

PCen oppfører seg i grunn likedan som den gjorde forrige gang jeg hadde dette problemet. Er det CPUen som har fått seg en kakk? I så fall så er det jo veldig rart at den plutselig skal slå seg vrang... :cry:

EDIT: Kan jo nevne at jeg har hatt litt problemer med for varmt skjermkort, men det skal ikke gjøre slikt med PCen, sant?

Den forrige CPUen min var jo som sagt DOA. Det er jo muligens den som er problemet denne gangen også. Men kan virkelig en CPU bare gå i stykker sånn uten videre?

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...