Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WMP300N sine problemer(mulig løsning)

Anbefalte innlegg

http://forums.linksys.com/linksys/board/me...cending&page=19

Det ser ut til att WMP300N er et skikkelig uferdig møkkakort, ser man i denne tråden på 19 sider, så har så å si alle problemer med dette kortet..

fikk kortet mitt istad, og problemene har veltet over. tok meg over 1 time bare å få installert kortet, pc fryser ved oppstart, er jeg heldig så starter pc uten frys. men da jeg skal koble meg innpå router, som er en N ruter fra linksys (WRT300N) så finner rett å slett ikke kortet routeren..

har fått koblet med på EN ENESTE gang nå i løpet av 3-4 timer. signalet var da faktisk 4 av 5 og 300mbps..

noen med dette kortet som har en løsning?

(brodern har et trådløst innebygget kort i sin bærbare, fungerer som en drøm)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da, etter 7(!) timer med prøving, lesing av forum og etter x antall drivere så ser det nå ut til att pc verken fryser og att linja er stabil.. skal prøve ut og kjøre på mye trafikk mellom router og kort før jeg sier att det er bra, men det ser greit ut foreløbig

jeg installerte denne driveren

http://www-uk.linksys.com/servlet/Satellit...FVisitorWrapper

jeg kjøpte WMP300N-EU, vet ikke om dette gjelder WMP300N uten EU til slutt.. tror EU/UK har atheros brikkesett, og N har Broadcom. så da vet dere som evt sliter med dette.. (disse driverne går ikke om hverandre)

det som også er viktig er å sette strøm sparing på off på kortet. dette gjør du i enhetsbehandling. det er vist dette som kan forårsake att pc henger seg. men min ser nå ut til å fungere som den skal..

skift også fra 40mhz til 20mhz på radioband inne på routeren

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

oppdaterer denne tråden.

kortet har fungert som en drøm helt siden jeg la inn den Version 2 driveren.

men da jeg kom hjem fra jobb på fredag, fant ikke kortet routeren min, så en re-install måtte til, så nå fungerer det helt fint igjen, starta opp pc idag, og kortet fant router med en gang.

vil bemerke att dette gjelder WMP300N-EU, tror ikke det er noen gode drivere til WMP300N ute, EU/UK modellene har atheros brikkesett som jeg skrev.

så dere som vurderer et slik kort, kjøp for all del EU versionen!!

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...