z1nox Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Cd-rom og cd-brenner har sluttet og funke (virus)! det har erstattet noen driverfiler tror jeg. jeg kan lese og installere fra cd men kan ikke spille noen noen spill så bruker cd, hvordan kan jeg fikse dette ? plz svar meg Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hva slags operativ system har du? Hvis du bruker XP så kan du simpelthen bruke system restore og håpe på at det funker. Da settes alt på maskinen tilbake til den datoen du velger. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 ja jeg kjører xp...Hvor/Hvordan gjør jeg d da? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Du gjør som følger: Start --> Programs --> Accessories --> System Tools --> System Restore Jeg vet ikke om dette vil funke med ditt problem men det er verdt et forsøk ettersom det er liten risiko for at noe galt skulle skje. Hvis du har partisjoner på disken din du ikke vil at skal settes tilbake så velger du det. Hvis du angrer kan du også gjøre det baklengs etterpå. Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Heh, skulle ta slik system restore da jeg fikk problemer med XP. Var faen ikke mye til hjelp hvis du ikke har laget slike bookmarks tidligere, eller hva du nå ønsker å kalle det. Nei huff, formater så ordner det meste seg. Må jo gjøres en gang uansett så.. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Selvfølgelig ordner det meste seg når man formaterer, men jeg formaterer ikke disken min hver gang noe ikke virker. Det blir litt for dumt, det er heller ikke noen utfordring i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå