Toby^ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Heisann:) Ja.. det har seg slik at når jeg tar på musikk og går inn i vt samtidig så går wave lyden på volume control automatisk ned:( har rette lyddrivere og alt! hjelp takk:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Programmet ditt gjør dette. Hva er vt? Ventrilo? Sjekk innstillingene her. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 volumkontrollen i ventrillo (vt??) er nok i praksis lydnivået på wav kontrolleren i mixeren. Dette er "vanlig" i flere programmer. Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 jepp ventrilo ja:) men hvordan fikser jeg det?; Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Blir nok vanskelig å fixe, for jeg mener at svaret her blir "det er bare sånn det er". Prisippet er det samme for powerdvd 5, volumkontrollen der styrer både wav/digital lyd og master. Alternativt får du oppgradere til vista. Vista har et nytt lydsystem (husker ikke hva det heter i farta) som lar deg styre lyden på hvert enkelt program i windows miixeren. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvis du har mulighet til å benytte Directsound istedenfor Wavemapper (ol) vil ikke dette være et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå