Malakai Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Siden den ellers så hyggelige tråden om GH2 ble stengt, da spørsmålet opprinnlig dreide seg om release dato, tenkte jeg det var på tide å se om det er interesse for en ny tråd. Savner litt å høre erfaringer fra brukere. Personlig sitter jeg med abstinenser da Xboxen er til reperasjon igjen. Får vel lakke gitaren eller noe mens jeg venter... Så, sup fella guitarists ? Endret 25. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Har spilt en god del. Har klart 5 stjerner på alle easy og medium sanger (tør ikke prøve på hard ennå ) og holder på med expert. Har 38 av sanger klart der tror jeg. Veldig bra spill. En liten periode trodde jeg kanskje jeg var lei av det, men det gikk ikke mange dagene før jeg ble hekta igjen:=) Forresten, prøvde GH2 på PS2 i dag på en Elkjøp. Men jeg bommet på en haug med noter på sanger jeg normalt klarer med glans... Var et eller annet lag eller delay (prob. med gitaren?) som gjorde at jeg bommet på de enkleste av noter. Det var på en HD-LCD TV.. Noen anelse om hva det kan være (spiller vanligivis på 360 btw) Endret 25. april 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Har spilt en god del. Har klart 5 stjerner på alle easy og medium sanger (tør ikke prøve på hard ennå ) og holder på med expert. Har 38 av sanger klart der tror jeg. Veldig bra spill. En liten periode trodde jeg kanskje jeg var lei av det, men det gikk ikke mange dagene før jeg ble hekta igjen:=) Forresten, prøvde GH2 på PS2 i dag på en Elkjøp. Men jeg bommet på en haug med noter på sanger jeg normalt klarer med glans... Var et eller annet lag eller delay (prob. med gitaren?) som gjorde at jeg bommet på de enkleste av noter. Det var på en HD-LCD TV.. Noen anelse om hva det kan være (spiller vanligivis på 360 btw) 8471639[/snapback] Kan nok skyldes at spillet ikke var kalibibirert i forhold til delay på lcd skjerm. Min tv har ca 20 ms delay. Du tør ikke prøve på hard men har 38 sanger på expert ? lol, da er vel ikke hard noe pes i allefall Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Klarer de fleste på expert jeg Klarer ikke misirilov da. Liker ikke når man må trykke så kjapt i all evighet og bytte samtidig (Også sliter jeg litt med jordan) Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 jau, jeg klarer å karre meg gjennom de fleste på expert selv også ;P, men noe 5 stjerner blir det dårlig med Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Noen som har lakka gitaren sin ennå eller ? Eller er det bare meg som er personalizing hore ? Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Har begynnt å legge inn "custom tracks" på min GH 2. Delig å kunne komponere sin egen liste. Du må ha modifisert ps2 eller 360 for å kunne gjøre det. Guide: Guide til custom tracks custom tracks: custom tracks Det er faktisk ganske enkelt å gjennomføre. Alt du trenger er: - GH 2 - Noen programmer - En pc med dvd brenner Anbefaler at dere registrer dere på ScoreHero sitt forum: scorehero Endret 25. april 2007 av chelatoth Lenke til kommentar
trydis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du må ha modifisert ps2 eller 360 for å kunne gjøre det. 8472538[/snapback] Fungerer vel bare på PS2. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du må ha modifisert ps2 eller 360 for å kunne gjøre det. 8472538[/snapback] Fungerer vel bare på PS2. 8472569[/snapback] på 360 også Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg anbefaler at du endrer emnetittel snarest ellers vanker det stengig pga. uønsket samletråd. Ha et spørsmål eller noe diskuterbart i første tråd og endre emnetittel ettersom. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Synes det er koslig med en slik samletråd jeg men.. Nå fikk jeg de 3 koslige ringene på xboxen, så da er jeg glad jeg har GH2 på PS2 også! Vet ikke om det skyldes whammy updaten eller ikke, men begynte å få problemer etter den... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Huff, sliter med sanger på hard. Akkurat nå er det Wayward son, umulige hammer on and pull offs. Ellers har jeg 5 stjerner på alle sangene på easy og nesten alle på medium. Mangler 6-7 sanger. Fra set list 7 og 8 (the trooper :O :O ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har kjørt meg bom fast på expert nå. Er på ant-siste scenen, og sangene der er ikke lette. Psyochobilly freakout for eksempel. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synes det er koslig med en slik samletråd jeg men.. 8473877[/snapback] Helt enig. Liker å ha et sted å prate om løst og fast GH2-relatert. Tråden ligger jo tross alt under "Diskuter spill og tilbehør", ikke under "Spørsmål og svar" som den stengte tråden gjorde. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg