Gå til innhold

Nytt forumdesign *grusomt*

Anbefalte innlegg

:evil: FOR ET MØKKA FORUM! Designet stinker, jeg driter i om det bare er midlertidig, men alt blei mye styggere og vanskeligere og eklere! Få tilbake det gamle !!!

Ikke særlig seriøs, men jeg blir max oppgitt av å poste ting her! Knappa syns ikke, og alt er oppfokka!

Nå leiter jeg faktisk etter hvor "post" knappen er hen! ARGH!! :evil:

Jeg må legge til tttel, men hvor? oi, der fant jeg den, men det var faen så FLAKS!

(en ting til, hvordan kommer man seg tilbake til hovedsiden nå? uten å trykke som en gal på "back" ? ) JEG PRØVER Å REDIGERE MEN NEI DA!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, mange av disse problemene skal fikses selvfølgelig, men vi/jeg har ikke tid til å se på dette nå da jeg drar på juleferie i 9-10 dager. Må ta det når jeg får tid på nyåret. Beklager. Har hatt alt for mye annet viktig å gjøre redaksjonelt de siste dagene.

Lenke til kommentar
Jøss, her var man da svært så positive ;)

Det er litt for hvitt - og det skulle kanskje være bedre avgrensning mellom de forskjellige poster i en thread.

Tja.. Du kan jo bare bytte oppsett da.. Hardware sitt er ganske bra.

Dessuten så synes jeg at han har et poeng. Det gamle VAR MER brukervennlig. Det er ikke til å komme utenom. Spesielt nå når ikke "siste 24" er som før...

Men designet var ellers bra.

Lenke til kommentar
Dessuten så synes jeg at han har et poeng. Det gamle VAR MER brukervennlig. Det er ikke til å komme utenom. Spesielt nå når ikke "siste 24" er som før...

Men designet var ellers bra.

Les hva jeg skrev over: Forumet er ikke ferdig behandlet, ting vil bli fikset i løpet av noen uker.

Lenke til kommentar
få det tilbake slik det var før, det er mye bedre.

Vi er avhengig av mer konstruktiv tilbakemelding for å vite hva som er bra eller dårlig med dette. Kan du peke på ting som var bedre med det forrige, slik at vi har en mulighet til å gjøre dette forumet like bra, men helst bedre?

Lenke til kommentar
:evil: FOR ET MØKKA FORUM! Designet stinker, jeg driter i om det bare er midlertidig, men alt blei mye styggere og vanskeligere og eklere! Få tilbake det gamle !!!

Ikke særlig seriøs, men jeg blir max oppgitt av å poste ting her! Knappa syns ikke, og alt er oppfokka!

Nå leiter jeg faktisk etter hvor "post" knappen er hen! ARGH!! :evil:

Jeg må legge til tttel, men hvor? oi, der fant jeg den, men det var skitt så FLAKS!

(en ting til, hvordan kommer man seg tilbake til hovedsiden nå? uten å trykke som en gal på "back" ? ) JEG PRØVER Å REDIGERE MEN NEI DA!!!!

Hvis du tar deg en tur under Profil vil du finne en valgmulighet som endrer utseende på forumet.

Hvis du endrer dette til f.eks hardware så slipper du å ha et merkelig oppsett på forumet.

Og bare for å si det; Det nye forumet er mye bedre enn det gamle. Tar litt tid å sette seg inn i alt, men det er bare gøy! :D

Lenke til kommentar
få det tilbake slik det var før, det er mye bedre.

Vi er avhengig av mer konstruktiv tilbakemelding for å vite hva som er bra eller dårlig med dette. Kan du peke på ting som var bedre med det forrige, slik at vi har en mulighet til å gjøre dette forumet like bra, men helst bedre?

Forumet er for hvit! Ikke no` variasjon. Det er ekelt å se på. For lite kontraster.

Lenke til kommentar

Syns det nye forumet var flott jeg...

Nå er det mer likt forumene til scream og skrekkfilm.no

Syns det er positivt med litt forandring,, dette designet er mye mer harmonisk i forhold til det gamle (men det er jo poengtert før)...

I mitt syn er også forumet blitt mer brukervennlig......

Lenke til kommentar

Mitt største problem med forumet er at jeg må logge inn hver gang for å kunne lese innleggene, hehe, lysegrått/sølv på hvit bakgrunn er en "litt" dårlig kombinasjon (hvordan er det mulig å gjøre det in the first place?! er sikkert forum default også).

Forslag: Skift standard utseende til noe som ligner på Sourcecode.no stilen, den er grei og fin.

Ellers er forumet bedre, spesielt med tanke på at en får opp de siste postene når en skal skrive innlegg.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...