666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så akkurat Bloodsport med Van Damme, og jeg må si at det var en jævli god film. Etter hva jeg leste på imdb så var dette faktisk også den første filmen til van damme hvor han hadde en stjerne rolle. Og i tillegg til dette var vist filmen basert på virklige hendelser også av personen van damme spilte, Frank Dux. Uansett i denne tråden kan dere som har sett den si hva dere synes om filmen, deres meninger osv. Er spent på andre sine tanker om meninger om denne filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 virklig og virklig http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Dux Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 virklig og virklig http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Dux 8471886[/snapback] Fra linken du gav, "The film Bloodsport is alleged to be based on events in his life." + at det stod jo på slutten av filmen også. Uansett så synes jeg at det var en jævli bra film. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 filmen var helt kul når jeg var 12-13 år. men i dag syns jeg det blir så dårlig at den er komisk. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 filmen var helt kul når jeg var 12-13 år. men i dag syns jeg det blir så dårlig at den er komisk. 8472215[/snapback] Hehe, synes den har sin underholdningsverdi enda jeg. Slutten er spesielt koselig og fin Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så den på showtime for en stund siden. Synes filmen var veldig bra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 filmen var helt kul når jeg var 12-13 år. men i dag syns jeg det blir så dårlig at den er komisk. 8472215[/snapback] Er enig med deg gunfreak19. Var den absolutt råeste filmen jeg visste om når jeg vokste opp. Nå liker jeg den egentlig bare p.g.a de gode gamle følesene jeg har for den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bare unngå oppfølgerne. Han Cody-idioten spiller der. De er så dårlige at... Eugh... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har lyst til å se Bloodsport. Har ikke sett mange Van Damme filmer men må inrømme at denne ser litt kul ut. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Så Bloodsport for en del år tilbake, bare synd at jeg så den etter å ha sett The Quest som også er med Van Damme som da igjen er en ripoff eller inspirert (helt prikk lik) Bloodsport så og si. Bllodsport 2 synes jeg ikke var noe særlig. Fyren som spiller hovedrollen i denne filmen har ikke mye å hamle opp med og er ikke noe særlig flink. Sist jeg så han i en film må vel ha vært i The Matrix Reloaded der han spilte en av de agentene. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Bare unngå oppfølgerne. Han Cody-idioten spiller der. De er så dårlige at... Eugh... 8474011[/snapback] Det er helt feil, det er i Kickboxer at Sasha Mitchell spiller i Bloodsport så er det der i mot Daniel Bernhardt som blant annet har vært med i The Matrix Reloaded som Agent Johnson som er med. Bloodsport var jeg så heldig å se en gang på slutten av '80 tallet når jeg var en 12-13 år gammel og den er fremdeles en av mine favoritt filmer til dags dato Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Bare unngå oppfølgerne. Han Cody-idioten spiller der. De er så dårlige at... Eugh... 8474011[/snapback] Det er helt feil, det er i Kickboxer at Sasha Mitchell spiller i Bloodsport så er det der i mot Daniel Bernhardt som blant annet har vært med i The Matrix Reloaded som Agent Johnson som er med. Bloodsport var jeg så heldig å se en gang på slutten av '80 tallet når jeg var en 12-13 år gammel og den er fremdeles en av mine favoritt filmer til dags dato 8478117[/snapback] Oops, blandet godt der ja. Jaja, begge disse filmseriene har Van Damme, begge har en brukbar førstefilm, og begge to har rassdårlige oppfølgere. Lett å blande. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Han som spiller Cody ta over for Van-Damme. Nei nå ble jeg nysjerring. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Han som spiller Cody ta over for Van-Damme. Nei nå ble jeg nysjerring. 8479842[/snapback] Tja, at Sas(c?)ha Mitchell er en trent kampsport-fyr i virkeligheten. Men igjen, han er jo en elendig skuespiller, så det hjelper lite. ^^ Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Bare unngå oppfølgerne. Han Cody-idioten spiller der. De er så dårlige at... Eugh... 8474011[/snapback] WORD! Helt enig. Den første filmen er den eneste. Mener det kom en oppfølger nr.3 også. Men på samme tid hadde vi også Best of the best. Det var også en bra kultfilm som gikk på samme tid som bloodsport. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det som er rått med Bloodsport er asiaten(husker ikke i farten hva han hette). Han var 50 år da filmen ble spilt. Ikke mange på 50 år som har en slik kropp Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Bolo Yeung, han spiller også i Double Impact, en annen Van Damme film. Vært med et par år han ja. Her med Bruce Lee under Enter the Dragon inspillingen (Ser hvertfall slik ut). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Mener det kom en oppfølger nr.3 også. 8479876[/snapback] Eller nr. 5 også for den sakens skyld Faktisk en av få Mark Dacascos filmer som jeg ikke har sett, får se om jeg får sett en snart... Men på samme tid hadde vi også Best of the best. Den er heller ikke dum, tror faktisk at toern heller ikke var så alt for dårlig heller hvis jeg ikke husker alt for feil. Det som er rått med Bloodsport er asiaten(husker ikke i farten hva han hette). Han var 50 år da filmen ble spilt. Ikke mange på 50 år som har en slik kropp Tror du kan legge på 20 år og skrive at ikke mang på 70 har en sånn kropp... Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I dag er han 70 ja, men det var han ikke da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hehe, dette er ein ganske cheesy film, eg har aldri vore noko stor fan av van Damme, noko eg heller ikkje vart etter å ha sett denne filmen. Lydeffektane under kampane er jo fabelaktige. Link: http://www.youtube.com/watch?v=_wpVAdA7Oo0 Hoho :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå