Fjøslukt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har et surround anlegg på pc'en (Logitech Z-640) hvor jeg ikke får lyd i bakhøyttalerene. Har lagt inn AC'97 Codec og der kan jeg stille inn at Line In skal spille lyd til bakkanalene. Problemet er at jeg ikke får lyd i bakkanalene! Jeg har stilt på lyden opp og ned, og Line In står heller ikke på mute. Er det noen som har noen tips om hvorfor jeg ikke får lyd ut av line in? Vet at høyttalerene virker, for hvis jeg bytter bak og front spiller de lyd. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har et surround anlegg på pc'en (Logitech Z-640) hvor jeg ikke får lyd i bakhøyttalerene. Har lagt inn AC'97 Codec og der kan jeg stille inn at Line In skal spille lyd til bakkanalene. Problemet er at jeg ikke får lyd i bakkanalene! Jeg har stilt på lyden opp og ned, og Line In står heller ikke på mute. Er det noen som har noen tips om hvorfor jeg ikke får lyd ut av line in? Vet at høyttalerene virker, for hvis jeg bytter bak og front spiller de lyd. 8471417[/snapback] Dette funker til tider og andre ikke, hvordan ligger det ann i kontrollpanel -> lyd -> Avansert (Nederste). Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Kontrollpanel -> Lyd -> Avansert? Der står det 5.1 høyttaler hvis det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kontrollpanel -> Lyd -> Avansert? Der står det 5.1 høyttaler hvis det var det du tenkte på? 8471523[/snapback] OK, da var ikke det problemet. Fiksa probbet hos meg med samme codec. Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå