MarF Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg skal formatere hardisken og lurer på om jeg trenger CD-key? Og hvor kan jeg få en slik? (kjøpte dataen hos en lokal forhandler) Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Se om ikke du finner en klistrelapp under maskinen med CD-keyen. Ellers er den klistret på CD-coveret eller installasjons-boken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Med mindre det er en OEM-versjon av Windows du skal installere så trenger du produktnøkkelen ja. Den kan du finne på et klistremerke et sted på maskinen, eller kanskje på en CD som fulgte med? Hvis du ikke har noen så kan du sannsynligvis få kjøpt den hos din lokale forhandler Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 du kan laste ned Magic Jelly Bean's keyfinder. dette programmet viser deg den cd-nøkkelen som er installert på maskinen din, plus nøkler til diverse andre program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå