Beagle^ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Plextor 40x12x40x brenner leser hele tiden, til og med når den ikke har inne en cd. Den gjør så at maskina går tregere å starte opp, programmer vil ikke starte med en gang (hvis jeg ikke tar ut skuffen). Jeg kjører XP, og har 2 brennere, den jeg snakker om er master på samme IDE, den andre brenneren er en gammel HP som jeg bruker kun til lesning. Må da også nevne at brenneren har problemer å lese cd'er av alle slag når den er slik (for det hender at den starter opp normalt) Noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Beagle^ Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 heh.. fant det ut jeg da.. Det jeg gjorde var å bytte om på master/slave på de to brenner'ne, dermed gikk problemet bort.. ikke spør meg hvorfor :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har du prøvd med firmware oppdatering. Og har du konntrollert at alle kablene er korrekt satt i, Eg tenker på dårlig kontakt? BTW. Vellkommen til hardware no's sitt forum edit: Bra du fikk det til, Og meget bra at du skrev en post om at du hadde fikset problemet. Sånt skulle alle gjort. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 edit: Bra du fikk det til, Og meget bra at du skrev en post om at du hadde fikset problemet. Sånt skulle alle gjort. Da hadde forumet hvert overflødig, ikkesant, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå