CurSe Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Hvordan får jeg et bilde jeg har lagret på min datamaskin til å bli en spraylogo i CS? Jeg har lastet ned flere logoer fra http://www.csnation.com , men hvordan får jeg et bilde på maskinen til å bli en logo? Har sett flere personer som har tegnet noe i paint som de sprayer og tilgriser veggene med,hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
SkapereN Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Det skal være en mappe i Half-Life mappa de som heter logos. Der legger du til logoen din, men pass på at logoene i Half-Life har et eget color scheme så det er best å åpne en eksisterende logo og endre på den. Når du tegner er det gjort slikt at du tegner med svart og hvitt og at det hvite blir fargen som du har valgt i spillet (er en slik dings der) og den svarte blir transparent. Tidligere var jeg borte i en mulighet for å lage større spraylogo og med mange forskjellige farger, men det var veldig komplisert og man trengte god kunnskap i bildebehandlinsprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå