MaxP2P Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tenker på de hvor når du trykker på en link, så kommer da et nytt vindu opp som føles veldig integrert med resten av siden, og ikke som et nytt vindu på en måte, og resten av siden blir mørk. Blir ofte brukt til å vise fram bilder og videor. Vet det finnes en haug med sider som allerede bruker dette, men kommer ikke på noe akkurat nå (braindead :'(), men jeg vet ihvertfall at Facebook bruker dette til "poke" systemet deres bl.a. Så hva er dette? Ajax? Java? PHP? CSS? Er ganske sikker på at det er java da ihvertfall, men om det faktisk er Ajax er jeg veldig usikker på. Noen som også vet hva disse kalles? Slik at jeg kan søke opp noen tutorials, og kikke på kodene og slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) JA, det er Java. JA, det er CSS. JA, det er AJAX. PHP? - Nei Jeg fant ut hva som må til for det du vil. - ThickBox 2.1.1. - Og det funker fett Kanskje litt rart å si, men.. Takk for at du spurte om dette. Har lenge hatt lyst på en slik funksjon selv, men har aldri giddet å starte søkingen Før nå. Endret 25. april 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
salah Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ThickBox funker IKKE greit. Prøvde det ut, og Firefox klikker. Dette med en relativt ny maskin som ble reinstallert for to dager siden og oppdatert til det aller siste. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det er ikke verre enn at det er en vanlig DIV som er flyttbar med musen. Det fins JS-rammeverk som gjør det enkelt for deg da -C- Endret 7. mai 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ThickBox funket fint i Opera, men http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/ fungerer også, og klarer det samme. (ThickBox var raskere/mindre ressurser) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå