eppis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 som sagt alt av beryl kjører fint men jeg får ikke åpnet beryl-settings hverken fra Beryl Manager (den lille røde diamanten) eller fra KDE menyen (start menyen). Kjører Archlinux med XGL. får dette når jeg prøver og starte. Traceback (most recent call last): File "/usr/bin/beryl-settings", line 35, in <module> locale.setlocale(locale.LC_ALL, '') File "/usr/lib/python2.5/locale.py", line 476, in setlocale return _setlocale(category, locale) Lenke til kommentar
eppis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 *bump* trenger svar på dette ... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du har installert beryl-settings-manager? Lenke til kommentar
eppis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 det er den jeg ikke får opp... har instalert denne: beryl-settings 0.2.1-1 - Settings manager for beryl de fleste pakkene på denne listen har jeg installert. Siden Beryl funker i seg selv da jeg har cube effekten med 4 desktoper men ting som rein og flammer osv.. må jeg vel aktivere i options? så skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke kommer inn i options i og med at deller av det funker. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor pacman -Ss beryl extra/aquamarine 0.2.1-2 KDE Window decorator for beryl extra/beryl-core 0.2.1-1 Window manager with emphasis on visual effects and usability extra/beryl-manager 0.2.1-1 Management dockap for beryl extra/beryl-plugins 0.2.1-1 Plugins for beryl extra/beryl-plugins-unsupported 0.2.1-1 Unsupported plugins for beryl extra/beryl-settings 0.2.1-1 Settings manager for beryl extra/beryl-settings-bindings 0.2.1-1 Python bindings for libberylsettings extra/beryl-settings-simple 0.2.1-1 Lightweight Settings manager for beryl extra/emerald 0.2.1-1 The beryl window decorator extra/emerald-themes 0.2.1-1 Themes for emerald, the beryl window decorator extra/heliodor 0.2.1-2 GNOME Window decorator for beryl that uses metacity themes Lenke til kommentar
eppis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 fikk det endelig til... måtte kuke litt med locales.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå