normal Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Sitter her og banner og har vondt i hånden etter å ha skamslått en uskyldig dør i mitt raseriutbrudd. Julegavene var i boks. En iriver mp3 cd spiller til min bror og et Asus A7N8X deluxe til meg selv, min bror skulle få det nåværende kortet mitt.. Hva skjer så? Idet jeg sitter meg rolig ned i god harmoni og skal ta fatt på frokosten, surfer jeg tilfeldigvis innom flexi data sine nettsider. Hadde planlagt å hente alle gavene i dag, det er jo bare lille julaften, og jeg har tatt meg fri. MEN, det nye Asus kortet mitt er kommet på lager jo! Skulle ikke komme inn før den 27, men nå er det altså kommet! Små gledesbrus pumper gjennom blodårene og jeg blir bare enda mer keen på turen opp på flexi... spiser litt videre, OG SÅ KOMMER DET! Idet jeg ved en tilfeldighet laster siden på nytt havner jeg på hovedsiden.. ÅPNINGSTIDER I JULEN: SISTE ÅPNINGSDAG LILLE JULAFTEN.... klokken 10-12. 10-12 FOR FAEN. HVA I HELVETE ER DETTE FOR NOE TULL?!? LILLE JULAFTEN ER DA IKKE EN GRUNN TIL Å STENGE TIDLIG... her sitter altså jeg, julegaver fra meg selv og som jeg hadde bestilt til andre til andre i familien.... Så tenk på det før dere syter over det glasset med gløgg dere veltet og før lillebror spiser opp alle pepperkakene før deg, folk har det kjipere Nå er det mulig jeg får fatt i hovedkortet på komplett data butikken, liker egentlig best flexi data men faen til åpningstider de har så får jeg heller kjøpe det der og få EN julegave i boks Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 jaja ta det med et Da har du noe å glede deg til etter jul. Lenke til kommentar
normal Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg får mine ting via komplett istedet men dakkars lillebroren min som hadde gledet seg til den cd spilleren må vente til 2 des. Mjaja han får vel låne min... men blir liksom ikke helt det samme :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg får mine ting via komplett istedet men dakkars lillebroren min som hadde gledet seg til den cd spilleren må vente til 2 des. Mjaja han får vel låne min... men blir liksom ikke helt det samme :oops: Jaja han for bare ta det med et han og. Er jo ikke din feil, Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå