Gå til innhold

Hunters pet i level 27+

Anbefalte innlegg

Jeg grinder xp, men jeg plages av en ting. Pet'e mitt er så tregt til å charge inn til mobsa, jeg har hatt min cat fra level 10 og er gankse lei av den. Finnest det et pet i min level som Charger/blinker/prowler inn til mobsa? det ville blitt mye lettere å grinde :)

Takk :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg grinder xp, men jeg plages av en ting. Pet'e mitt er så tregt til å charge inn til mobsa, jeg har hatt min cat fra level 10 og er gankse lei av den. Finnest det et pet i min level som Charger/blinker/prowler inn til mobsa? det ville blitt mye lettere å grinde  :)

Takk  :cool:

8470797[/snapback]

Tem deg et villsvin :)

Lenke til kommentar

Hei, er litt vanskelig å bestemme deg for dette med pets. Noen pets er ment som defensive pets, disse tåler litt mer enn andre pets, men har lavere skade, noen er bra allroundere og tåler en del og har god dps. Andre er pure dps, men tåler en del mindre. Cat er det absolutt beste valget i mine øyne, eventuellt en fugl. Grunnen til dette er at de kan læres masse fine skills som dash/dive, og bite som jeg bruker på mitt pet. Om du vil lese mer om pets, hva lvl de er, hvor de kan temmes og mer info om dem kan du finne det her (clicky)

Lenke til kommentar

Dash bite og growl er det jeg brukte på peten når jeg levla. Skulle ikke sluttet å bruke winterspring tigeren på 65 og gått over til raptor og deretter dragonhawk. Få deg en wintersaber fra winterspring på 58-60 og behold den til den er 70, knallbra pet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...