mbst Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har et lite css-problem. Denne siden vises ikke riktig i Opera, mens i IE fungerer den som den skal. Åpnes den i Opera, fungerer styles på body, men ikke på table, selv om jeg har definert en class til bruk på tabellen. Hva er galt? http://www.stud.ntnu.no/~martis/start.htm Det er uaktuelt å droppe css og gå over til vanlig html. (Bruker siden som startside i browserne mine, bruker Opera i blant og da hadde det vært fint om siden så ut som den skal) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 har ikke opera en sånn "hva er galt med denne siden funksjon" eller noe? Kanskje det var noe jeg fant på internett... Kan nesten 0 om web-design... sorry! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Kan du ikke prøve <a class="stiltype" href="test.com"> ?? Håper dette hjelper! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Kan du ikke prøve <a class="stiltype" href="test.com"> ??Håper dette hjelper! Hmmm jo, det vil nok fungere, men da blir litt av poenget med css borte, for slik jeg forstår deg, går ditt tips ut på å legge inn class i hver enkelt link, noe som vil virke mot css sitt formål i dette tilfellet, nemlig å forenkle gjennomføringen av eventuelle endringer i sidens utseende. For slik den fungerer nå, endrer jeg bare class ett sted, og så blir siden forandret. Ikke for at det er slik en vanvittig stor side å redesigne manuelt, men man liker det jo gjerne så enkelt som mulig.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 er litt avhengig av hvilken versjon av css du bruker. såvidt jeg vet er det bare ie 6.0 som har full støtte for css 2.0. (opera 7.0 skal også ha støtte for dette, men den finnes foreløbig kun i beta-versjon). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå