Stakkevold Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 finnes det noen navigasjonsprogrammer til en SE k610i som fungerer med blåtann gps og kart fra garmin. jeg tror at kartfilene er i .img. men det viktigste er om det finnes et programm som fungerer på java og som man kan laste inn ekart på! takker for svar.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Prøv Nav4All... Har ikke testet dette selv, men det skal funke på din telefon. Endret 25. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Stakkevold Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 jo, har prøvd dette, men det er veldig dumt da kartene lastes ned over gprs, og men kan ikke legge inn egne kart. men, finnes det ingen slike programmer som jeg sikter til? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 koster det penger å bruke programmet?? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ja, begge programmene jeg linket til bruker datatilkobling (Gprs/3G/Edge), for å oppdatere/hente kart... Leste en brukererfaring i forumet som tilsa at dette ikke kostet mange Kronene for en langtur i bil. Kan desverre ikke uttale meg mer detaljert ang. pris på dette, i.o.m. at jeg selv kjører TomTom å har kart lagret på minnekort. Endret 29. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå