TheNorwegianViking Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg og fattern skal bytte oljefilter på bilen nå, men det jævla filteret er jo umulig å finne jo.... så jævlig krunglete dissa nye bilene.. det er en mitsubishi galant 1998 modell, men det er ikke sikkert at folk vet akkurat hvor det sitter på den bilen, men sånn ca hvor ligger det gjemt hen noen som kan komme med en beskrivelse..? På forhånd takk for svar!! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 se i instruksjonsboka. hvilken motor er det? Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 har sett i instuksjonsboka ingen tegninger av motorn der... er ikke helt sikker på hvilken motor det er men det er den orginale til mitsubishi galnt glx stasjonsvogn 1998 mod.. trur det er 2 liter om jeg ikke tar feil.... Lenke til kommentar
Boogeyman Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sitter på motorblokka. Gjerne litt langt nede. Hvis du veit hva et oljefilter ser ut som er det ganske enkelt å finne det. Husk å smøre o-ringen på det nye filteret med olje og ikke skru det hardere på enn det du klarer for hånd. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 så man kan ikke ta det ovenfra man må jekke opp bilen? Lenke til kommentar
joka Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 er det en slik motor? filteret ses nede til høyre på bildet Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 På Carinaen min sitter det på baksiden av motoren. Jeg byttet det i går, og jeg måtte ut med luftfilterboksen for å komme til. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 fant filteret, men det etter en god del leting, er bytta nå, og heldig som jeg er så satt ikke filteret så ille hardt heller, da jeg fikk det av med håndkraft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå