guttorm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Topic says it all. Jeg har prøvd og søke, men klarer liksom ikke lokalisere denne funksjonen på min stasjonære. Irreterende og måtte gå via lapptoppen(xp) hver gang jeg skal innpå ruteren og herje. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 er ikke windows tast+r en command i vista? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 eller skrive kjør nede i det lille søke feltet på start knappen din, da kommer det også opp. Men wintast + r er vel det letteste av alt slik som Hetland skriver Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) "XPs Kjør-felt er en rask og enkel måte å åpne programmer og kjøre DOS-kommandoer på. Men med introduksjonen av en ny Start-meny i Vista, er Kjør-feltet blitt erstattet av et søkefelt. Hvis du er tilhenger av Kjør-feltet, og vil ha det tilbake, kan vi fotelle deg at det er rimelig enkelt. Høyreklikk på Start-knappen, velg Egenskaper - Tilpass, og sett en hake i sjekkboksen foran Kjør-kommando og trykk OK. Den gamle favoritten vil nå være tilbake på Start-menyen, der den hører til." Kilde: PC World Norge nr.5 2007 Endret 25. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) supert, takk skal dere ha. Endret 26. april 2007 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå