Paulex Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg har en hardisc med over 400 gigabyte ledig. Her skulle jeg ha installert WOW med TBC, det gikk ikke: Etter dette installerte jeg den på den discen som vises som F: på det bilde over. Etter en rundt 3 timer med tenking skulle jeg sette igang patchingen og var lettet over å ha mekka det slik at det funket MEN, der skulle det vise seg at jeg tok feil: Det ser ut som om dataen min ikke SKJØNNER at det er plass igjen på harddiscen som er C:. Den nekter å skjønne at jeg kan installere ting på den, så lenge dette foregår automatisk. Hvis jeg kan browse og installere ting MANUELT så er der plutselig plass, men så fort noe skal inn automatisk går det gæli. Any takers? Endret 26. april 2007 av Paulex Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Prøv å kjør installeren som administrator. Høyre klikk på CDen, og velg Run as Administrator. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Kjører ALT jeg kjører som administrator. Patchingen av wow kan jo ikke kjøres fra annet enn wow, men wow kjøres som administrator. Men uansett så løser vel ikke det at jeg kjører ting fra administrator at dataen ikke registrerer fri plass på C:. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Prøv å kjør det i kompitablitets modus for XP SP2 =) Virker som Vista og Blizzard ikke er helt på godfot enda. Det er kun WoW TBC dette skjer med? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Hvis noen mot formodning skulle søke etter dette problemet kan jeg skrive hvordan jeg løste iallefall det ENE problemet her: Sjern skrivebeskyttelsen i ALLE mappene dine. Så starter du UPDATERN i administrator posisjon. Da funket det på meg. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå