Magnusha Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei! Har en Western digital ekstern harddisk her, her har jeg for det meste bilder, dokumenter og filmer som er viktige for meg. Enten så har jeg greid å slette en mappe eller så har den bare blitt borte. Det er snakk om viktige filmer ol. Har prøvd å bruke GetDataBack, men fungerte dårlig fordi disken min er i FAT32, og GetDataBack støtter kun NTFS. Men så lurte jeg på om det var noen som kunne komme med programmer som kan hjelpe meg med å få tak i filene igjen!? Takker for alle svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis du er kjent med GetDataBack, så kan du jo prøve den som leser FAT Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Har funnet filene og fått gjennopprettet dem, men dem fungerer ikke, jeg får ikke spilt av noen av filene i VLC eller mediaplayer. Jeg brukte riktig nok ikke GetDataBack, men fant de filene jeg trengte med programmet ZAR. Har prøvd å finne igjen filene med GetDataBack, men har ikke funnet dem. Noen som har en glup idè på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå