haarod Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, jeg skal til London til fredag og se på fotball, men må jo få sett litt annet også. Hvilke steder anbefales? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gadget store Madame tusså? verdens største lekebutikk? buckimham palace? Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Oxford street Kjør 2-etasjers buss Hamleys Hmm.. var et stort kjøpesenter der, husker ikke helt navnet... tror det var noe på H Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Stikk på Les Miserables hvis du har muligheten. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tower of London og Madam Tassaud voks-museum kunne jeg tenkt meg til. Og selvfølgelig en ekte engelsk pub. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Oxford streetKjør 2-etasjers buss Hamleys Hmm.. var et stort kjøpesenter der, husker ikke helt navnet... tror det var noe på H 8470186[/snapback] Tipper det er Harrods du tenker på! Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Oxford streetKjør 2-etasjers buss Hamleys Hmm.. var et stort kjøpesenter der, husker ikke helt navnet... tror det var noe på H 8470186[/snapback] Tipper det er Harrods du tenker på! 8471608[/snapback] Headshot! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvis du er historieinteressert må jeg bare få anbefale Imperial War Museum, som tar for seg alle krigene UK har vært involvert i siden første verdenskrig (pluss litt ekstra snacks). Gratis inngang og absolutt verdt et besøk! Et annet sted jeg har brukt tid på i London er London Aquarium, hvor de har diverse forskjellige arter av fisker, haier, blekkspruter osvosv. De har også en "touchtank" hvor du kan kjenne på rokker, flyndrer og annet skøy. Anbefales også på det sterkeste! Begge disse stedene er lett tilgjengelig vha. tuben, og det er et supplement til alt det selvfølgelige (Parlamentet, British Museum, Madame Tussauds osv.). Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ingen tur til London uten å besøke Nike town Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Visste ikke vi hadde en egen feriekategori, så beklager det. Takk for alle forslag og sleng inn fler. Er dog begrenset hvor mye jeg rekker, men det akvariet hørtes spennende ut. Må jo selvfølgelig få shoppet litt. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nå vet jeg lite om deg som person, men du kan nok neppe gå feil hvis du tar en tur innom Topshop. En gedigen klesbutikk som bokstavelig talt har alt til jenter, gutter, kvinner, menn og barn. De har egne avdelinger til feks menn som heter Topman. Der har jeg selv brent av ufattelig mye penger når jeg er i London. De har faktisk en relativt stor avdeling kun dedikert til retro (gamle) klær. Men alt er av høy kvalitet, og det meste kan man knapt se er brukt. Så det er absolutt et sted jeg vil anbefale deg å sjekke ut. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ta deg en tur på London Eye Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis du har begrenset tid og ønsker å se litt av det London er kjent for, anbefaler jeg å hoppe på en av de to etasjers sightseeingbussene. En billett varer i 2 dager og de stopper en rekke steder over hele byen. Du kan gå av og på bussene så mange ganger du vil, og det er en fin måte å få sett byen på. Spesielt når tiden er knapp. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Da var jeg hjemme igjen. Var innom Harrods, Topman, Nike Town og masse andre butikker. Så også på Chelsea - Bolton (var jo hovedingrediensen i turen) Av museumer fikk jeg bare med meg Madame Tussauds og Science Museum og desverre ikke British Museum og akvariumet. Tok en rundtur med en av de toetasjersbussene og London Eye også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Ingen tur til London uten å besøke Nike town 8473718[/snapback] Absolutt. Også må du på BBC Tour Verdens største tv-stasjon. Endret 6. mai 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Du skrev det samme to ganger, men regner med at en av dem skal være BBC Tower? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå