brune-ha Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvor mye kan jeg klokke opp dette kortet tror dere? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 prøv deg frem........... du kan søke på gainward geforce 2MX+review her Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Mitt kjører på 245/210, Core kan sikkert kjøres høyere men fant ut at det ga i grunn ingen økning, RAM'en hadde ikke lyst å gå høyere enn 210 Og det er ett GainWard kort Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg hadde en gang en GeForce 2 MX som jeg klarte å gørrklokke... core fra 175MHz til over 250MHz minne fra 166MHz til 210MHz Kortet ditt har et rimelig stort overklokkingspotensiale skulle jeg tro. Det er jo tross alt Gainward. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det finn ingen fasitsvar (lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det). Det er bare å prøvde og se hvor langt det går. Da noen få MHz av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå