Draque Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 (endret) Jeg har fått ett aldri så lite problem med min windows 2000. Når jeg velger shut down, så starter hele maskinen på nytt istedet for å skru seg av. Jeg har ett ATX kort, så den skulle normalt skru seg av automatisk når jeg velger dette. Noe den forøvrig har gjort i lang tid frem til for en ukes tid siden. Håper noen kan hjlpe meg med dette, er ikke så lysten på å legge in win på nytt. Endret 16. oktober 2006 av Draque Lenke til kommentar
Draque Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg har nå teste ut Pc'en min ytterligere ved å skru av shotdown on error i system, og funnet ut at feilen ligger i en fil som heter serial.sys, som er en av Win2000 sine systemfiler. Videre har ikke jeg kunnskap til å trekke noen flere slutninger. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 skriv opp feilmeldingen du får, og post den f.eks. på en newsgroup spesielt for win2000. Har vært borti flere som har fått hjelp på den måten... bertie Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Prøv http://www.computing.net. De kan W2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå